alexalexandra Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Buna! Ma numesc Alexandra si momentan sunt studenta la o facultate de Aministratie Publica si descoperind ca nu e tocmai ceea ca imi doream inca ma mai gandesc la vechea mea pasiune politia. Am de gand dupa absolvirea acestei facultati sa urmez scoala de agenti Campina, apoi sa ma inscriu la masterul de crimimalistica de la Academia de Politie. Intrebarea mea este : Daca finalizez toate aceste studii voi fi agent, sau ofiter? As dori sa imi raspunda cineva care cunoaste bine subiectul si imi poate oferi o lamurire. Multumesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Cristi Posted May 6, 2011 Moderator Share Posted May 6, 2011 Daca termini Scoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" Campina vei deveni agent de politie. Pentru a trece in corpul ofiterilor, fiind agent, trebuie sa indeplinesti mai multe conditii, de vechime, de studii si nu in ultimul rand, trebuie sa existe un concurs organizat de MAI pentru ocuparea unui astfel de post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximo Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 nici macar nu ai intrat la Campina si deja vrei sa fii ofitereasa?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexalexandra Posted May 7, 2011 Author Share Posted May 7, 2011 E o perspectiva pe care vreau sa o urmez si vreau sa ma interesez care este drumul pe care trebuie sa il parcurg pentru a avansa. De aceea intreb inca de pe acum, pentru ca asta vreau sa fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minutzu Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Păi dacă vrei să devii ofiţer dă examen la Academie. E mai simplu. Link to comment Share on other sites More sharing options...