Jump to content
POLITISTI.ro

Cum pot ajunge in Serviciul Criminalistic

Postare recomandată

Publicat

Buna ziua!

Sunt eleva la Scoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" Campina si as vrea sa aflu cum poti sa ajungi la muncesti in cadrul Formatiunii Criminalistic daca nu ai facut profilul din scoala...

Va rog sa ma ajutati. Multumesc!

• Moderator
Publicat

Cand exista vreo functie libera se organizeaza interviu sau concurs pentru ocuparea postului, la care participa politistii ce si-au manifestat dorinta de a lucra in cadrul acestei formatiuni.

Pentru detalii cauta Ordinul MAI 665 din 28 noiembrie 2008 si Ordinul MAI 300 din 21 iunie 2004.

Publicat

Ok, am inteles.

Nu stiu daca te-a informat profesorul de criminalistica, dar in anul II se face clasa pentru aceasta specialitate.

Vorbeste cu el cand mergi la scoala.

Toate cele bune!

Publicat

Multumesc mult pentru informatii! Stiam ca se va face o clasa de criminalistica, dar ma tem ca nu pasiunea si cunostintele vor fi relevante...

Publicat

Daca esti ambitioasa, simti ca ai inclinare spre asa ceva si esti increzatoare in propriile forte, mi-e greu sa vad un scenariu trasat printre randurile de mai sus in ceea ce te priveste.

Vezi si povestile privind admiterea, ca e greu, ca se dau bani, ca nu se poate.

Esti in scoala, deci orice iti propui poti realiza!

Mult succes!

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

• Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
  • Adaugă...

Informaţii importante