miki Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 Buna seara, As dori sa va cer parerea. Mi-ar placea sa studiez psihologia judiciara, victimologia, dar nu stiu ce sanse de angajare voi avea. Voi ce spuneti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Cristi Posted April 27, 2011 Moderator Share Posted April 27, 2011 Stai asa, ca nu inteleg. Unde vrei sa studiezi psihologia judiciara? Unde vrei sa te angajezi? Cum vrei sa te angajezi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateuta Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 am auzit cu mult timp in urma de psihologi care mergeau in penitenciare sa-i evalueze pe detinuti, sa identifice anumite trasaturi specifice bla bla daca la asta te referi, dar nu stiu cat de cautata e meseria... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Membru Paul90 Posted October 15, 2013 Membru Share Posted October 15, 2013 (edited) Dragi colegi, sunt student în ultimul an la Facultatea de Drept. Lucrarea de licență aș dori să provină din disciplina ,,Psihologie judiciară", mai exact ,,Psihologia infractorului". Îmi puteți recomanda niște lucrări de specialitate pe această temă și/sau, eventual, o particularitate a acestei teme ? ( De exemplu, ascultarea învinuitului, testul poligraf, efectele stigmatizării infractorului etc.) Edited October 15, 2013 by blue1guardian 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...