Jump to content
POLITISTI.ro

Drama, dezavantajele si avantajele carierei de politist.

DanielGhg

Recommended Posts

Buna, sunt elev in clasa a XII-a si pana acum ceva timp voiam sa urmez politia (acest lucru fiind un mic vis de al meu, printre multe alte vise), dar brusc am fost intors sau mai bine spus m-am intors din drumul meu spre aceasta cariera dupa ce am inceput sa sap mai adanc dupa raspunsuri. In cautarea mea dupa raspunsuri am cunoscut 5 organe de politie care au trait aproximativ aceeasi "drama" (tin sa mentionez ca cele 5 organe de politie nu aveau nici cea mai vaga legatura de prietenie/rudenie sau cine mai stie ce, si aveau grade diferite, ani mai multi sau mai putini in slujba comunitatii etc. etc.). "Dramele" acestor politisti m-au facut sa nu le urmez greseala de a urma o cariera in politie si sa devin astfel (citez) "o simpla piesa pe o tabla de sah".

Prin acest topic vreau sa aflu opinia dumneavoastra, SINCERA, asupra carierei de politist si in principal a "dramei" traite sau daca nu este cazul, a dezavantajelor ce orbiteaza in acesta cariera.

Intradevar, nu am mentionat de avantaje. De ce? Pentru ca in orice cariera exista cel putin un avantaj.

Multumesc anticipat

• Downvote 12
  • 1 month later...

Salut! Sunt elev in clasa a 11-a si mi-as dori sa devin politist, problema este ca, nu cunosc (in totalitate) avantajele si dezavantajele acestei meserii. Ma puteti ajuta?

PS: In ultimul timp am inceput sa fiu cam sceptic cu privire la o cariera in politie deoarece am observat ca unii oameni considera politistii ca fiind niste oameni fara scrupule, in timp ce altii... au o parere cu totul si cu totul diferita... Ce sa fac???

• Downvote 3
  • Membru