Jump to content
POLITISTI.ro

Exista vreun avantaj la admitere?

bogdog27

Recommended Posts

• Member

Buna seara,

În prezent sunt elev in anul 2 la SAPSM CLUJ-NAPOCA si mentionez ca am absolvit Facultatea de Drept la buget la UBB C-N : licenta in criminalistica si master in stiinte penale si criminalistica: disertatie tot in criminalistica.

Am vreun avantaj dupa absolvirea scolii de politie in ocuparea unui post la IC sau criminalistica?

Va multumesc anticipat.

• Member

Cu parare de rau, dar adevarul concret este ca iti urez succes ocuparea unei functii in cadrul unui post de politie. Cum a spus Catalin....teoretic, dar practic... :(

• Upvote 1
  • Downvote 1
  • Member

Asta nu înseamnă ca in timp nu poti accede pe un asemena post.

De ce nu ai încercat sa sustii admiterea in cadrul Academiei de Politie. Acolo sunt grupe de IC care iti asigura încadrarea pe Judiciar.

Edited by Alex87
  • Member

Nu am sustinut admiterea in cadrul Academiei de Politie, fiindca pana in acest an nu puteam sa ma inscriu pentru admitere, din cauza ca am absolvit facultatea la buget si doar de anul acesta am inteles ca se poate da cu conditia sa platesc cei 4 ani in care am fost la buget. Pe de alta parte deja am implinit deja varsta de 26 de ani...

• Member

Din cate am inteles doar dupa 3 ani de operativ pot da admitere la F.R. ....Ar insemna sa dau pe la 29 de ani ca sa fac din nou o Facultate de Drept, dar daca doar solutia aceasta a ramas nu pot decat sa o urmez :).

• 3 years later...

Buna seara , îmi cer scuze daca postez unde nu trebuie , am câteva întrebări la care as vrea sa mi se răspundă 

- La admiterea din sesiunea ianuarie 2019 la școală de agenți de politie Vasile Lascar Campina , am vreun avantaj dacă cunosc limba romani (Țigănească) ? 

- Am depus dosarul si mi sa spus că urmează în luna decembrie examinarea psihologica , îmi puteți spune va rog pe ce data mai exact se susține ?