Skip to content

Recrutare SIAS/SAS

Featured Replies

Sa traiti! Am 21 de ani, sunt elev in anul intai la Scoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" Campina si vreau sa ma lamuriti cu unele lucruri. Am tot incercat sa gasesc raspunsuri, dar nu am gasit pe nimeni in masura sa ma ajute, asa ca am apelat la dumneavoastra. Din cate am inteles, in fiecare an, din randul academiei si scolilor de politie, se fac recrutari de catre SIAS/SAS pentru elevii din anul al doilea. Va rog sa imi spuneti perioada in care o sa se faca aceste recrutari anul acesta si daca pot sa particip si eu, chiar daca sunt in anul intai, sau daca trebuie sa astept pana o sa fiu in anul al doilea. Va mai rog sa imi spuneti si in ce constau recrutarile. Ce probe trebuie desfasurate in acest scop. Va multumesc!

• Membru

- elevii/studentii se aleg din an terminal pentru ca dupa examenele finale sa mearga direct la structura respectiva, tu in anul 1 nu poti participa.
- nu exista o perioada exacta in care diverse structuri(SAS, SPP, SRI, etc) vin pentru a face recrutari, de regula in semestrul al 2-lea al anului scolar.

- in general, in functie de specificul structurii sunt probe sportive, psihologic, interviuri, eventual limba straina. In cazul SAS parerea mea e ca se va pune accent mult pe pregatirea fizica.

Succes

• 5 months later...
  • Moderator
  • Popular Post
Un articol din publicaía online www.replicaonline.ro 

„Şeriful” de la Bărăganu s-a dat cu mascaţii
Poliţistul-vedetă care patrula călare a devenit luptător SAS
post-2-0-74699900-1432895349_thumb.jpg
Schimbări în cadrul IPJ Constanţa! Tânărul om al legii, Robert Sîrbu, care s-a făcut remarcat la Bărăganu, acolo unde a fost şef de post, întrucât patrula călare şi prindea hoţii în flagrant, dar şi prin faptul că a salvat un om de la moarte, a devenit “mascat” cu acte în regulă.