Jump to content
POLITISTI.ro

Postare recomandată

Publicat

Sa traiti! Am 21 de ani, sunt elev in anul intai la Scoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" Campina si vreau sa ma lamuriti cu unele lucruri. Am tot incercat sa gasesc raspunsuri, dar nu am gasit pe nimeni in masura sa ma ajute, asa ca am apelat la dumneavoastra. Din cate am inteles, in fiecare an, din randul academiei si scolilor de politie, se fac recrutari de catre SIAS/SAS pentru elevii din anul al doilea. Va rog sa imi spuneti perioada in care o sa se faca aceste recrutari anul acesta si daca pot sa particip si eu, chiar daca sunt in anul intai, sau daca trebuie sa astept pana o sa fiu in anul al doilea. Va mai rog sa imi spuneti si in ce constau recrutarile. Ce probe trebuie desfasurate in acest scop. Va multumesc!

• Apreciez 1
  • Displace 1
  • Membru
Publicat

- elevii/studentii se aleg din an terminal pentru ca dupa examenele finale sa mearga direct la structura respectiva, tu in anul 1 nu poti participa.
- nu exista o perioada exacta in care diverse structuri(SAS, SPP, SRI, etc) vin pentru a face recrutari, de regula in semestrul al 2-lea al anului scolar.

- in general, in functie de specificul structurii sunt probe sportive, psihologic, interviuri, eventual limba straina. In cazul SAS parerea mea e ca se va pune accent mult pe pregatirea fizica.

Succes

• 5 luni mai târziu...
Publicat

... Cazul lui ar trebui să devină un şablon pentru ghidul carierei şi pentru recrutările pentru serviciile de acţiuni speciale. 

... si pentru toate structurile operative ale politiei, as adauga eu!

Felicitari colegului nostru pentru tot ceea ce a facut ca politist!

Publicat

Toată lumea vrea la S.A.S. Propun să desființăm restul funcțiilor operative din Poliția Română (siguranță publică,poliție rurală,investigații criminale, e.t.c)

• Apreciez 4
  • Displace 4
Publicat

Gresesti Iav, nu toata lumea vrea la S.A.S. Eu unul sunt atras de celelalte structuri pe care le-ai enumerat tu in paranteza :good: