Jump to content
POLITISTI.ro

In legatura cu cazierul

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Buna ziua,

Sunt elev in clasa a XII-a si as dori sa ma inscriu in cadrul Scolii de agenti Vasile Lascar. In urma cu 3 ani mai exact in clasa a IX-a am primit o amenda administrativa (pentru furt, aveam 16 ani ) in valoare de 200lei . Intrebarea este : aceasta fapta ma poate impiedica sa ma inscriu la scoala de agenti?  Din cate stiu amenda administrativa nu apare in cazier.

Va multumesc.

Modificat de Suxter
Publicat

Din cate stiu si eu, amenda administrativa se plateste la primarie, nu? poti sta linistit, nu ai cazierul patat . Eu zic ca poti sa incerci. 

Publicat

Pentru furt ? Bai baiatule, si mai vrei sa dai admitere la Politie???

Publicat

Uite aici :  Citeste cu incredere . :) 

P.s Imi cer scuze anticipat  pentru ca am raspuns in rubrica asta . 

Publicat (modificat)

alexalex91 Da "bai baiatule" vreau sa dau la politie . Eu doar am pus o intrebare la care as dori un raspuns daca se poate . Nu doresc raspuns ca acel dat de alexalex91

Modificat de Suxter
  • Membru
Publicat (modificat)

Citeste topicul indicat de JustMeAlex si o sa-ti dai seama singur ce si cum. :clip:

Modificat de BGeorge
  • Membru
Publicat

Din ce judet esti? Daca nu exista ghiseu pentru incasari taxe atunci poti achita taxa la trezorerie.

Publicat

Georgya, mergi la Trezorerie, pana in 11:30 sau dupa 12:30. Te adresezi la ghiseul fata in fata cu intrarea.

• Apreciez 1

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

• Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
  • Adaugă...

Informaţii importante