Jump to content
POLITISTI.ro

Daca nu am carnetul la mine

Postare recomandată

Publicat

Am avut carnetul suspendat. De luni pot sa il recuperez, insa orarul de la lucru nu imi permite sa ma duc sa il iau in timpul orarului de la politie. As avea de fapt 2 intrebari :

- ce se intampla daca circul cu masina in timp ce carnetul meu e la politie ( perioada de suspendare fiind terminata ) ?

- cum pot face sa ridice altcineva carnetul in locul meu ( altfel decat cu procura de la notar, pt ca costa f mult si nu cred ca gasesc nici notar la lucru cand termin eu lucrul ) ?

Va multumesc !

Publicat

1. Amenda contraventionala

2. Permisul il poti ridica personal sau poate fi ridicat de catre o alta persoana imputernicita prin procura.

• Apreciez 3
Publicat

dar trebuie procura facuta la notar ? daca trimit dovada ridicarii permisului, copie de buletin ( sau chiar buletinul ) si procura de mana cu parafa ( sunt medic ) ?

• Membru
Publicat

Adevărul este că mai nou şi medicii pot face procuri. Doar au parafă, ce naiba.

• Apreciez 2
Publicat

Si notarului ii trebuie procura, nu pune doar stampila, dar medicului :))

• Apreciez 2
Publicat

Urmatorul pas, permisele se pot ridica de la farmacii din sectorul in care locuiti, pe baza de reteta (compensata sau ne-compensata, aici legea nu e foarte clara).

Mersi Irina, mi-ai (i)luminat ziua!

• Apreciez 1
Publicat

ma dar cred ca si politistilor le-ar trebui o parafa vad ca se poarta treaba asta cu parafa in geanta, pui stampila si gata ai rezolvat problema hmmmm!!!!....

• Apreciez 1
Publicat

Draga Piff, ne trebuie cam multa banda izolatoare pentru tine pentru ca furi cam mult curent. Stii... vorba aia... mai taie din ele da-le dracu!!! Si apropo 25tess este politist.

Publicat

Degeaba ti-ai editat postul draga Piff ca nu ai rezolvat nimic!

Nu cunosti deloc legislatia rutiera dar asta nu te opreste sa te arunci in a da sfaturi sau a corecta pe altii care chiar au dreptate!

• Apreciez 2