Jump to content
POLITISTI.ro

Mostenire

Postare recomandată

Publicat

Am mostenit impreuna cu sora si unchiul meu apartamentul bunicilor ce au decedat de curand. Am asteptat pana la incheieri succesiuni sa putem intra din nou in casa bunicilor pentru a recupera lucrurile lasate acolo (bunici au fost dusi la azil in ultimele luni de viata si noua nea fost interzis sa intram). Astazi am incheiat succesiunea si i-am cerut unchiului meu o cheie de la apartament. acesta a refuzat in nenumarate randuri ca mai tarziu sa ajunga sa ma si ameninte cu bataia daca continui. In 2 saptamani plec din tara si vroiam sa imi pot lua lucrurile de acolo. Precizez ca eu sunt elev de liceu in clasa a 12-a iar sora mea in clasa a 4-a. Unchiul meu locuieste in alt oras.

Ce demersuri trebuie sa fac pt a intra in casa cat mai curand? (Avem actele de mostenire asupra apartamentului)

• Moderator
Publicat

Trebuie neapărat să luaţi legătura cu un avocat specializat pe astfel de probleme.

Publicat

nu prea avem bani de avocati suntem orfani eu o am pe fata in grija deci nu e nimic ce poate face politia sa putem intra?

• Moderator
Publicat

Din punct de vedere legal e un litigiu care nu întră în sfera de competenta a poltiei.

• Membru
Publicat

Programeaza-te in audiență la șeful structurii de politie teritoriale pe raza căreia sa afla apartamentul.

Avand in vedere situația ta speciala poate se va gasi o soluție pentru medierea unui potențial conflict prin prisma politiei de proximitate.

• Apreciez 1
  • Displace 1
Publicat

Avand in vedere ca tu si sora ta detineti 50% din locuinta(generic) sfatul meu este sa chemi un lacatus.

Daca ai probleme,amenintari sau scandal etc.,cheama politia prin 112.

In perspectiva, te sfatuiesc sa faci partaj(amiabil sau prin instanta daca nu te poti intelege cu unchiul)

• Apreciez 1
  • Displace 1
Publicat

E o rezolvare agresiva care poate duce la violenta.