Jump to content
POLITISTI.ro

Derogari

Floriin

Recommended Posts

Salutare! In cazul in care sunt student bugetat in anul I la o alta universitate, pot obtine o derogare care sa imi permita participarea la concursul de admitere in cadrul Academie de Politie, daca renunt la facultatea la care sunt inscris ?

Deci singura solutie este sa urmez una din scolile de politie ? Intreb deoarece in regulamentul admiterii din 2014 in art. 46, si sper sa nu gresesc scrie ca nu se admit derogari pentru examinarea medicala. 

Edited by Floriin
Militianu26

Floriin singura solutie pentru tine e sa vorbesti cu decanul si sa iti platesti facultatea pe care o faci momentan. Iti scoti diploma in original de exemplu si atunci intrii automat la cu taxa si dupa poti sa te inscrii si la ADP.

• Downvote 1
  • Membru

Este o mare prostie ce se intampla in momentul de fata cu privire la ingradirea de a participa la admitere studentilor care au urmat cel putin un an la buget in cadrul altei facultati deoarece Academia de Politie nu ofera posibilitatea de a urma o facultate la zi sau la taxa. 

Astfel, tu nu urmezi doua facultati subventionate de stat pentru ca Academia de Politie nu ofera cursuri la zi. In momentul in care esti admis tu semnezi un contract cu Ministerul Afacerilor Interne conform caruia te obligi sa iti desfasori activitatea pe o perioada de 10 de ani de zile si prin prisma acestui contract tu beneficiezi de masa, cazare, uniforma etc. Statul nu-ti ofera tie ca si student nimic gratis avand in vedere acel angajament pe care tu il semnezi. Se considera ca tu vei acoperi aceste cheltuieli in cei 10 ani pe care urmeaza sa-i desfasori in cadrul ministerului. Acest lucru reiese si din faptul ca daca te decizi sa parasesti sistemul inainte de implinirea termenului trebuie sa platesti cei 3 ani de scoala (cazare, masa, uniforma, curent, apa etc), mai exact suma de aproximativ 28000-30000 de lei.

Edited by Alex87
  • Upvote 2