Jump to content
POLITISTI.ro

Ce face un ofiter de politie?

Postare recomandată

Publicat

Nu stiu daca s-a mai discutat acest subiect dar totusi mi-asi dori sa primesc un raspuns cat mai concret.Sunt elev in clasa a X-a si imi doresc sa urmez Academia de Politie dar nu stiu exact ce atributii are un ofiter de Politie.

Publicat

Epsilon, daca mai vrei sa afli si alte atributii spune ca mai adaugam si noi pentru ca astea nu sunt toate :))

• Apreciez 1
  • 2 săptămâni mai târziu...
Publicat

Sa inteleg ca nu sunt tocmai favorabile?:) Daca mai stii si altele eu sunt interesat sa le citesc.

Publicat (modificat)

Epsilon, ce conteaza daca sunt favorabile sau nu? Pentru tine conteaza parerile celor din jur sau ceea ce iti doresti sa devii? In nicio meserie nu vei gasi doar lucruri favorabile.

Modificat de georgya
  • Membru
Publicat

Epsilon, indiferent ca vorbimb de un ofiter sau agent de politie, acesta este repartizat unui anumit compartiment unde va desfasura activitati pe o anumita linie de munca, activitati mai mult saui mai putin complexe. Spune-ne ce anume ti-ar placea sa muncesti in Politia Romana... Rutiera, Ordine Publica, Investigatii Criminale, CCO etc.

• Membru
Publicat

In cadrul Ordinii si Sigurantei Publice sunt specializarile de mai sus pe care ti le-am enumerat, bine ele sunt mult mai multe.

Publicat

pe langa toate astea scrise mai sus, iti mai faci si prieteni si dusmani !

Publicat

Ofiterul de politie este:

1. POLITIST care are o multime de responsabilitati pe langa cele enumerate mai sus de Horia si ceilalti;

2. LUCRATOR LA POLITIE care este un sef care da cu biciul in negrii de pe plantatie care il tin pe scaun.

Which one will you chose to be?

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare