Jump to content
POLITISTI.ro

Aparat Dentar la Academia de politie

BurlacuM
Go to solution Solved by skip,

Recommended Posts

Buna ziua! Sunt elev in clasa a 11-ea si m-am hotarat sa dau la academie, as avea totusi o problema, dintii de pe partea de sus ai maxilarului sunt adusi in spate, peste cateva zile o sa imi pun aparat dentar si va trebui sa il port cel putin 2 ani. E permis ca la academia de politie sa porti aparat dentar? Nu o sa il port mult, probabil un semestru.

Defapt, am doua probleme, am o cicatrice la incheietura, o am inca din copilarie, am inteles ca poate fi scoasa prin operatie fara mare bataie de cap, si nu e nici incredibil de scump, sub 1000 de euro, dar nu as vrea sa o scot daca nu e neaparat necesar, am pus o poza mai jos cu cicatricea, as vrea niste pareri.

5q08.jpg

Multumesc de raspuns!

As mai avea o intrebare pe care o pun tot aici, pentru a nu mai crea un topic nou, bunicul meu detine o agentie de pariuri si mi-a zis ca daca intru la academia de politie, vrea sa o lase pe numele meu, e permis ca un oftiter de politie sa detina o astfel de afacere?

• Member

Nu, nu poți. Argument : Art, 45, alin.(1), lit. g) din Legea 360/2002 privind statutul polițistului, care zice în felul următor :

Polițistului îi este interzis să efectueze, direct sau prin persoane interpuse, activități de comerț ori să participe la administrarea sau conducerea unor societăți comerciale, cu excepția calității de acționar.

Politist vreau, agentia e mica, nu scoate profit decat in jur de 800-1000 de lei lunar. Mersi de raspuns, dar daca nu pot, iar eu sunt sigurul decendent in viata pe care il are, in cazul in care el moare si mi-o lasa mie in testament, sunt obligat sa vand sau sa o inchid? Probabil ca l-as putea trece pe numele viitoarei neveste(daca o sa am), dar mi se pare aiurea.

Edited by BurlacuM