Jump to content

Autovehicul cu ITP si RCA expirate


Recommended Posts

detin un autovehicul ale carui itp si rca au expirat acum 4 ani. am inteles ca in mod normal certificatul de inmatriculare este suspendat din oficiu si as dori sa stiu cum trebuie sa procedez pentru a reintra in legalitate. multumesc

Link to comment
  • Member

Certificatul de inmatriculare nu poate fi suspendat (doar permisul de conducere se suspenda)...este interzisa circulatia pe drumurile publice cu ITP-ul expirat si fara asigurare obligatorie!Pentru ITP expirat se retine certificatul de inmatriculare plus amenda, iar pt lipsa RCA se retin: certificatul de inmatriculare,placutele cu nr de inmatriculare plus o amenda consistenta (de la 1000 lei la 2000 lei)!Pentru a intra in legalitate trebuie sa iti faci ITP-ul la o statie autorizata RAR si sa iti faci o alta asigurare!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.