Jump to content
  • 0

Viza de flotant pentru examenul auto



Stau in Bucuersti si am nevoie de viza de flotant pentru a da examenul auto.Insa nu stiu unde ma pot duce sa depun actele pentru aceasta viza.Trebuie sa ma duc la sectia de politie a sectorului de care apartin, sau in alta parte ?

Link to comment
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0
  • Moderator

Nu la poliţie, trebuie să mergi la serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor.

În ce sector locuieşti?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.