Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Cum rezolvi o speta in caz de accident rutier?

sheriffu

Question

sunt elev deci nu le stiu pe toate si doresc sa invat .In caz de accident rutier fara victime cum se rezolva o speta cu daune materiale?Deci as dori sa stiu care sunt etapele din momentul in care ti se aduce la cunostinta prin statie ( ori constati prin propriile simturi) pana in momentul in care oamenii pleaca impacati sau nu acasa.

Cum stabilim vinovatia,ce trebuie sa faca cei implicati...?

In practica am facut doar la op si nu am avut ocazia unui astfel de caz si de aceea intreb. :hmmmt:

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Moderator

Pfuu...e simplu...ii trimiti la amiabilanaughty.gif

Acum, lasand gluma la o parte, speta de accident auto fara victime se rezolva relativ simplu.

1. Stabilire vinovatie.

2. Testat conducatorii auto cu etilotestul (nu stii niciodata).

3. Verificat documente, alea alea.

4. Intocmit documentatie(declaratii tipizate partilor implicate in accident si proces verbal - noi aveam unele tip A4, foarte bune, dar am inteles ca s-au scos - , proces verbal de contraventie cu cele constatate in care se mentioneaza cum s-a produs accidentul, cine se face vinovat si sanctiunea contraventionala aplicata plus masurile complementare daca este cazul)

5. Inmanat autorizatii de reparatie si cateo copie a procesului-verbal intocmit celor doua/trei/nspe parti.

6. Indrumati sa se adreseze societatilor de asigurari sau instantei de judecata daca exista litigii.

7. Plecat si baut o bere, ca tare te mai doare capul dupa ce scrii atatea hartoage.

Legat de stabilirea vinovatiei....asta nu poti sa faci decat in urma cercetarii la fata locului(e.g. Neacordare de prioritate, nepastrarea distantei regulamentare etc), iar daca exista dubii, audiezi si martorii prezenti, daca exista.

Cu stima.

• 0
  • Moderator

Legat de stabilirea vinovatiei....asta nu poti sa faci decat in urma cercetarii la fata locului