Jump to content
POLITISTI.ro

Facultate de drept sau academie f.f

Cristi171

Recommended Posts

Va salut dragi viitori colegi,

Sunt un elev la Scoala de Politie "Septimiu Muresan" Cluj-Napoca si avand in vedere faptul ca voi sunteti in domeniul asta de ceva timp, m-am gandit ca as putea sa va intreb ceva referitor la viitorul meu ca si politist.

Deci, in noiembrie 2018 voi absolvi si as dori sa trec in corpul ofiterilor cat de curand. Ce imi recomandati? Facultate de drept sau academie fara frecventa?

(motovul pentru care nu am incercat la academie este putin absurd... nu as putea rezista intr-un camin 3 ani...) voi cum ati proceda in locul meu?

Edited by Cristi171
  • Downvote 3
  • Moderator

Sfatul meu este să te orientezi către FF-ul de la Academia de Poliţie. 

Avantajul este că după ce vei termina, vei trece în corpul ofiţerilor fără să depinzi de "mărinimia" politicianului aflat la acel moment la conducerea acestui minister infect. Pentru că în cazul examenelor de trecere în corpul ofiţelor (TCO) acestea nu au un caracter permanent, ci sunt văzute de cei aflaţi la vârful ministerului ca fiind un fel de favor, un gest de mărinimie dedicat agenţilor de poliţie, când de fapt aceste concursuri ar fi trebuit să aibă un carcater permanent şi să se organizeze pentru orice post pentru care nu există ofiţeri deja existenţi care să dorească să-l ocupe.

Iav, multumesc de comentariu, dar stiam ca cineva se va lega de asta. Da, imi cer scuze ca nu imi place sa stau intr-o camera cu inca 3 baieti... imi plac fetele, asta e :( chiar crezi ca are vreo legatura cu meseria asta faptul ca e nasol in camin...?

Catalin, iti multumesc de sfat. Pe mine ma ingrozea faptul c-as putea face facultatea de drept, insa avand in vedere numarul mic de posturi scoase la concurs, as putea ramane cu ea... asa doar de dragul de a o avea. Multumesc inca o data, cred totusi ca academia este urmatoarea oprire.

• Downvote 3