Jump to content

Autoturism inmatriculat in SUA


Recommended Posts

Buna ziua,


Va rog sa ma informati in privinta urmatoarei situatii:


o persoana cu dubla cetatenie (RO, SUA) si resedinta in SUA, vine in RO cu o masina proprietatea sa, pentru a o folosi cat timp sta in RO temporar (in vizite, vacante etc.).


Care este regimul acestui autovehicul? Proprietarul circula legal cu el in RO? Mai trebuie platite alte taxe in afara de vigneta si carte verde?


Poate circula cu aceasta masina in RO, legal, si alta persoana in afara proprietarului?



Link to comment

Autoturismul trebuie sa fie înmatriculat in SUA si sa aiba inspectia tehnica periodica valabila. In cazul asigurarii trebuie sa aibă o polita de asigurare auto de frontiera. Poate conduce acest auto orice persoana care deține permis de conducere corespunzător categoriei vehiculului.

  • Upvote 1
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.