Mircea93 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 buna ziua , sunt elev la Postliceal de stat Asistent Medical Generalist la buget anul I , intrebarea mea este, daca mai pot candida la Academia de Politie . Va multumesc ! Link to comment
Antoniev Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Da, cu conditia sa indeplinesti criteriile de admitere, iar ulterior sa achiti contravaloarea studiilor efectuate la actuala scoala postliceala. Link to comment
dana94 Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 salut, si eu sunt in aceeasi situatie. Studenta la medicina an 1 (ca m-am luat dupa parinti) si le-am trimis mesaj pe fb celor de la academie, mi-a raspuns Prof. Alexandra Ramona Draghici PR Manager in felul urmator: " Avand in vedere ca pt facultatea de Politie si Pompieri nu exista locuri la cu taxa, nu se va putea plati taxa aferenta anului de studiu. Iata imediat mai jos link-ul cu comunicatul oficial al Academiei, din 16 iulie 2013 referitor la dubla finantare de la buget: http://www.academiadepolitie.ro/facpol/anunturi/precizari1.pdf " Eu cred ca dumneaei nu a inteles ce taxa voiam eu sa platesc, i-am explicat, dar nu mi s-a mai raspuns. In link se mentioneaza ca la inscriere am nevoie de o adeverinta cum ca nu am beneficiat de studii finantate de stat, pe care nu am cum sa o obtin in martie la inscrieri. Pe scurt, intrebarea mea e, o sa ma lase sa dau admiterea si daca nu iau sa ma intorc la medicina in anul II, iar daca iau, sa platesc anul la UMF sau ma obliga sa-mi platesc anul inainte de inscrieri? Multumesc. Link to comment