Jump to content
POLITISTI.ro

Proba medicala pentru admitere politie

BogdanAlx

Recommended Posts

• Member

Bună seara..aș avea nevoie dacă se poate de ajutor cu o întrebare.Am fost la spital sa imi fac un EKG preventiv..și a ieșit bine..mi s-a spus că nu aș avea probleme cu inima ..însă tensiunea arterială o am în general cam 140 cu 95 ..85 de batai pe minut.Din câte știu tensiune e cam mare..pot fi picat la proba medicală din această cauză?

• 2 months later...
Buna seara! Sunt elev in clasa a XII-a, la profil mate-info.
As vrea sa particip la examenul de admitere la politie, insa am Sindactilie la ambele picioare(cate 2 degete) si vreau sa stiu daca pot fi admis la proba medicala (mentionez ca am Sindactilie simpla -implica doar tesut moale fara a afecta osul sau unghia degetelor). Nu imi afecteaza mersul/alergatul, doar estetic.
Pot trece proba medicala cu aceasta afectiune ?

gfx1 - cum spunea si colegul Sache mai sus "Cel mai bine ar fi să mergi la centrul medical judeţean al MAI din judeţul tău", iar doctorul de acolo iti va raspunde intrebarilor tale. Din cate cunosc ei au un fel de lista cu afectiunile medicale care pot impiedica o anumita persoana sa fie admise la proba medicala.

• 2 months later...
  • 1 year later...

Buna ziua,

Ma puteti lamuri si pe mine cu medicalul. Am la urechea stanga o malformatie usoara dobandita de la un sport de contact, mai exact "ureche conopida" . Diferentele sunt insesizabile intre urechea sanatoasa si cea "stricata" , credeti ca ma vor pica?

Salut. Anu` viitor doresc sa dau la Academia de Politie si nu prea sunt informat despre probele medicale si va rog sa`mi enumerati probele care sunt efectuate la probla medicala. Si vreau sa va adrezes niste intrebari: Daca ai avut o mana/un picior rupt de peste 5 ani poti sa fii respins?Se fac radiografii? Daca da la ce? Multumesc pt timpul acordat!

• Downvote 2
  • Member