Jump to content
POLITISTI.ro

Admitere 2011

VictorL

Recommended Posts

Sunt elev in primul an şi pot să ofer câteva informaţii auzite din surse interne (adică din şcoală).
Aşadar, ca să nu stârnesc confuzie, voi incerca să nu fiu atât de detaliat. Îţi pot spune că se va ţine un concurs de admitere, dar numărul de locuri va fi mai mic decât în anii precedenţi (vezi promotia 2011 si 2012).

e bine si asa ... dar cand ma gandesc ce nebunie o sa fie ....

Plus de asta am inteles ca vor fii cateva locuri la buget ... restul vor fii cu taxa ...

Asta am auzit şi eu...

Ăsta e motivul pentru care am optat să rămân mai rezervat în afirmaţii.

Dar n-ar trebui să te preocupe prea mult aspectul ăsta.Gândeşte-te că trebuie să ajungi acolo cât mai bine pregătită. :clip:

Din câte îmi amintesc, prin luna martie vor publica pe site-ul lor toate detaliile legate de concursul de admitere.

Eu îţi doresc mult succes! :emo-yessir:

Edited by VictorL

• Moderator

Si cine e atat de fraier sa plateasca ca sa intre in MAI? Adica pe locuri cu taxa? Credeti ca aici , in MAI, umbla cainii cu covrigi in coada? Mai parcurgeti nitel forumul apoi poate va razganditi.

Cu respect! :emo-yessir:

Kmcoio vă învaţă de bine... :D

Să ştii că sunt destul de mulţi şi anul ăsta... :huh:

Sperăm că vor veni vremuri mai bune. :unsure:

• Membru

eu fiind anul 2 ne a zis un profesor ca se vor scoate maxim 500 de locuri ! Chiar ieri am auzit asta din gura lui, insa acum nu stiu ce sa va zic !

• Upvote 1
  • Downvote 1

• Moderator