bogdan bucur Posted December 25, 2010 Share Posted December 25, 2010 nu va voi spune o poveste de craciun , voi spune ce am simtit eu si ce se intampla la noi. lucrez ca agent la un post de politie. intotdeauna cei de la pp sunt vazuti ca aia de la tara , mai ingusti la minte sau in gandire, mai usor de impresionat sau de speriat , depinde de situatie. de prin luna octombrie(in jurul zilei de 12 oct) si pana in prezent s-au executat patrulari pe timp de noapte , in fiecare noapte cate 5 ore. in conditiile in care suntem 2 lucratori la post . salariul dupa 10 ani de mai cca 1550 lei. oare merita sacrificiul asta? cumva unii cred ca ne-am casatorit cu politia?aproape in fiecare zi se cer situatii ,raportari , dosare solutionate, etc. am 2 copii si nu vad cum as putea sa traiesc decent cu un asa salariu si un asa program.nu spun ca ma descurcam bine cu salariul intreg dar de cand s-a diminuat nu imi ajung banii decat pt o saptamana,ce sa fac? am asteptat prima de vacanta din mai , am asteptat banii de haine , am asteptat sa revina salariul la normal dar asa nu se mai poate!!!! m-am imprumutat de bani sa iau un cadou copiilor pentru ca venea mos craciun si nu puteam , macar lor sa le rapesc bucuria craciunului! imi place sa fiu politist sau mai bine spus imi placea munca pe care o faceam dar acum m-am saturat. pe 29 ian intru in concediu si apoi imi voi da demisia pentru a pleca din tara. am un liceu economic si o facultate de drept , nu ma ajuta niciuna dar nici pe banii si stresul asta nu mai stau.mai bine ma chinui o perioada in alta tara si apoi trebuie sa fac ceva.de la 1 ian intra noua grila de sal ,sa vedeti ce m...... ne dau astia si de parca nu ar fi de ajuns se mai anunta si restructurari. sa aveti parte de ce-i mai bun si un nou an mai bun si sanatate! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...