Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Neacordare prioritate pietoni

johnny1607

Question

Am fost surprins astazi de un echipaj de politie neacordand prioritate la o trecere de pietoni. Nu am avut permisul la mine asa ca am prezentat doar actele masinii + buletinul. Mi s-a retinut permisul pe o luna de zile, si trebuie sa ma prezint in 5 zile la Udriste sa prezint permisul. Intrebarile mele sunt:

- Pot conduce pana predau permisul ( alea 5 zile , mentionez ca nu am primit nici o dovada doar doua procese verbale, unul cu amenda si unul ca trebuie sa-l prezint in 5 zile)

- Daca sunt incepator si nu am 1 an ( il am din noiembrie) se dubleaza sanctiunea? Gen 2 luni ?

- Si dupa terminarea sanctiunii trebuie sa dau examen ca sa il iau inapoi sau il iau pur si simplu.

Va multumesc anticipat.

11 answers to this question

Recommended Posts

• 0

1. După predarea permisului de conducere vei primi o dovadă cu valabilitate de 15 zile începând cu data de la care ți-a fost aplicată sancțiunea.

2. Sancțiunea nu se dublează dacă te referi la perioada de suspendare, este aceeași, adică 30 de zile.

3. După terminarea celor 15 zile, perioada în care beneficiezi de valabilitatea dovezii înlocuitoare a permisului de conducere, adică dovada + 30 zile suspendarea mergi la ghișeu cu dovada, chitanța că ai plătit amenda contravențională și cartea de identitate și îți ridici permisul de conducere. Nu este necesar să dai niciun examen în acest caz.

• Upvote 1
  • 0

Dar pot conduce pana il predau? Pentru ca este duminica, are program doar de luni. Astazi pot conduce, trebuie sa ajung undeva in jur de ora 14 si nu stiu daca pot

• 0

Nu stiu , am dat anul trecut , nu am avut incidente de genul si acum a fost aiurea oricum , nici macar nu calcase pe marcaj era pe trotoar. Si acum aveam nevoie sa stiu daca pot pleca sau nu de acasa cu masina.

• 0