jigsaww Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Salut..Imi poate spune si mie cineva cum e la politia transporturilor Henri Coanda?niste pareri.. Link to comment
Moderator Marius Posted June 27, 2013 Moderator Share Posted June 27, 2013 Dacă vrei răspunsuri serioase, normal este să spui câteva cuvine despre tine. Cine eşti, cu ce te ocupi şi pentru ce îţi sunt necesare astfel de informaţii. Link to comment
jigsaww Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 Sunt elev in ultimul an la Scoala de Poliie Vasile Lascar si maine se va face repartizarea..Mi-ar placea la aeroport la Henri Coanda sa ma duc,sunt 4 locuri..dar nu am nici o idee cum este.. Link to comment