Jump to content
POLITISTI.ro

XoFt

Brigada Rutiera vs. Ordine Publica (ambele in Bucuresti)

Recommended Posts

XoFt

Buna ziua!

Sunt elev la scoala de politie din Campina si urmeaza sa fiu incadrat cat de curand, intentionand sa aleg Bucurestiul. Toata promotia este specializata pe ordine publica, insa, am inteles ca in fiecare an se scot locuri si la brigada rutiera a capitalei. As dori sa stiu ce presupune pentru inceput brigada rutiera, daca sunt adevarate zvonurile cum ca stai in intersectie 8 ore pe zi fiind scuipat si injurat de catre participantii la trafic. Cu alte cuvinte as vrea sa stiu daca merita brigada in dauna o.p.-ului.

Voi lua in considerare si posibilitatea de a ramane la o.p. si as vrea sa imi recomandati cateva sectii.

Astept raspunsuri, bineinteles, de la politisti din Bucuresti.

Va multumesc anticipat!

Edited by XoFt

Această publicitate este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

Marius

Câteva discuții care te ajută să-ți formezi o părere găsești aici:

• Upvote 1

cipri83

Nu stiu cine ti-a povestit tie ca un politist este scuipat sau injurat stand in intersectie ?Sau acela nu poate fi numit politist care a indurat asa ceva si nu a luat masuri...deoarece acele specimene care se comporta asa si nu este pedepsit devine pentru el un precedent si va continua cu acelasi comportament!

Sigur nu ai stat de vorba cu vreun cocalar local! :hmmmt:

Eu nu sunt din Bucuresti...dar te sfatuiesc sa alegi ce iti place tie ,pentru ca daca alegi ceva ce nu iti place atunci o sa faci de mantuiala totul!

Bafta!

• Upvote 3

teolucian63