Jump to content
POLITISTI.ro

Se poate ataca în justiţie noua taxă - timbrul de mediu?


Wallah

Recommended Posts

Bun, de astazi a intrat in vigoare adica fosta taxa auto labartata si rasbotezata. Sa vezi desmat pe piata auto!

Edited by Administrator
Link to comment

A intrat.....a intrat in vigoare da' se poate contesta?Vreo opinie pertinenta ,ceva.....?

Caci parca exista oaresce legislatie europeana :hmmmt: care are scopul de a impiedica protectionismul mascat(sper sa nu zic balarii in cee priveste acest nou bir-caci bir este!)...ca-i zice taxa de timbru ,de prima inmatriculare sau de poluare tot protectionism este,nu?Asta nemaivorbind ca incasarile la bugetul rahitic al Ro,pe linie de parc national auto ,tot din taxele impuse 2nd-hand-urilor vin nu din taxe si accize impuse autovehiculelor noi pe care o populatie din ce in ce mai saraca ,cat de curand ,nu si le va mai permite mai deloc(evident nu ma gandesc la papitzoii si pitzipoancele de la garsoniera ,cu A8-Q7-X6-Evoque in fata blocului de nefamilisti).

Deci....?Ne aflam au ba in fata unei legislatii inatacabile?

Edited by axle15
Link to comment

Sper sa nu fiu off-topic:rascoling net-ul in cautare de antidot la acest nou bir pus pe capul nostru am gasit ceva interesant aici .

Iata:"......această taxă nu are o variantă prin care să fie eliminate total nelegalităţile. Deşi se doreşte aplicarea principiului „poluatorul plăteşte” forma timbrului de mediu atrage încălcarea normelor legale privitoare la dreptul de proprietate apărat atât de Constituţia României, cât şi de Convenţia Europeană a Drepturilor Omului. Observăm că, prin noua formulă de calcul al timbrului de mediu, taxa creşte foarte mult pentru autoturismele Euro 3 şi Euro 4 şi scade pentru autoturismele Non-euro, Euro 1 şi Euro 2. Având în vedere că majoritatea tranzacţiilor cu autoturisme au ca obiect autoturisme încadrate în normele Euro 3 şi Euro 4, proprietarii acestora vor fi afectaţi în cazul în care vor dori să înstrăineze autoturismul neputând dispune de atributele conferite de dreptul de proprietate. Circuitul civil este liber, iar prin stabilirea acestei limite se încalcă şi principiul liberei circulaţii a mărfurilor, prevăzut de art. 34-36 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene.Opinia potrivit căreia autoturismele Non-euro, Euro 1 şi Euro 2 poluează mai puţin, întrucât au o durată de viaţă mai scurtă nu-şi găseşte justificare, întrucât pot exista situaţii în care posesorul unui autoturism non-euro să circule cu acesta mai mult decât un posesor de autoturism Euro 3, astfel că rezultă clar diferenţa de poluare, principiul “poluatorul plăteşte” nefiind aplicabil în speta de faţă."

Alte pareri ,opinii?

Edited by Administrator
Eliminare link.
Link to comment

Am gasit ,pentru doritori ,o petitie pe net cu logo-ul "jos taxa auto!"(am gasit si miscari antitaxe pe acelasi infam net)...doritori cred ca am fi:eu personal n-am niciun chef sa replatesc taxa(marita ,evident!) pe care acum 55 de zile mi-am castigat-o-n instanta (inca n-am vazut banu'...cale lunga)...am deja anuntul de vanzare-n parbriz si chiar nu ma-ncanta timbrul de taxa(sic!) nici ca paguba (minus din pretul de vanzare) nici ca timbru platibil la "machina" pe care visez sa mi-o iau.

Maxu08 ,ne poti ajuta c-un sfat ,parere ,aviz?

Edited by axle15
Link to comment

Nimeni ,nimic?Vreo sugestie ,ceva?Nimic?... :hmmmt:

Este pe net o petitie initiata de un av.Coltuc M. ...doritori de semnat ,macar cred ca s-ar gasi p-acilea daca sugestii pas,nu?Avocatul asta are in vedere o initiativa legislativa privitoare la cretinismul numit taxa de timbru de mediu.

Edited by axle15
Link to comment
  • 2 weeks later...

Cristiana Florea: Indrumari juridice: Auto

Timbrul de mediu poate fi atacat in instanta

O data cu intrarea in vigoare a OUG 9/2013 care prevede plata unui timbru de mediu la inmatricularea masinilor, si care a inlocuit vechea taxa auto, s-a creat o intrega nebuloasa ce persista si acum, la aproape 30 zile de la intrarea sa in vigoare.

Oamenii au fost indusi in eroare cum ca aceasta gaselnita legislativa nu va mai putea fi contestata in instanta, si ca aceasta taxa este corect aplicata.

Studiind indeaproape problema, am observat ca si aceasta lege incalca anumite principii de drept si nu numai. De la insiruirea de directive ale Uniunii Europene pana la principiile dreptului civil, aceasta taxa este la fel de ilegala ca si predecesoarea ei.

Desi Guvernul a incercat sa acopere vidul legislativ al taxei de poluare, acesta nu a reusit decat sa modifice temeiul de drept al actiunilor in instanta. Astfel, in cazul masinilor inmatriculate inainte de 2007, Guvernul a ajuns la concluzia ca o scutire exclusiv pentru aceste masini nu se poate realiza, deoarece ar constitui discriminare, astfel ca solutia pentru care s-a optat este recalcularea cotelor pentru masinile vechi, in functie de perioada de viata, astfel incat suma de plata sa scada.

Dar Ministerul Mediului a dat cu o mana si a luat cu alta, deoarece in cazul proprietarilor de masini care au dat statul in judecata pentru restituirea taxei incasate ilegal, daca acestora li s-a restituit contravaloarea taxei, precum si a celor care au inmatriculat autoturismele fara achitarea taxei, noul timbru va fi platit la prima vanzare a masinii folosindu-se astfel de eludarea autoritatii de lucru judecat .

Pentru proprietarii de masini euro 3 si euro 4, taxa a crescut atat de mult incat uneori depaseste valoarea masinii. Ori in acest caz primul principiu care se incalca este cel ar circuitului civil. Sa facem un execitiu de imaginatie: la o masina care valoreaza 3.000 de euro si la care taxa este 2.000 de euro, practic proprietarul ar trebui sa o vanda cu 1.000 de euro pentru a se incadra in valoarea reala a masinii. In principiu, se impoziteaza vanzarea cu aproximativ 80%.

Timbrul de mediu este contrar legislatiei europene in materie si ne aflam intr-o situatie asemanatoare cu cea generata de prevederile OUG 50/2008 republicata si Legii 9/2012, specificul situatiei de fata fiind determinat de neconcordanta intre prevederea interna si cea comunitara.

Astfel, argumentele instantei europene nu tin de criteriile folosite de legiuitorul roman pentru determinarea timbrului de mediu pe care le declara corespunzatoare si conforme dreptului comunitar (a se vedea cauza 402/09), ci de efectul descurajant al unei taxe in sine pentru importul autovehiculelor de ocazie.

De asemenea insusi in art. 4 din OG nr. 9/2013 instituie reguli de la abaterea ordinii publice prin perceperea acestei taxe pentru categoriile de autovehiculele prevazute de la lit c si d. Odata o taxa platita, odata data o sentinta prin care se arata faptul ca aceasta a fost nelegal perceputa, fapt atestat de o sentinta civila, nu se mai poate solicita inca odata aceasta plata.

Suma reprezentand timbrul poate fi contestata si atunci cand persoana care urmeaza sa inmatriculeze sau sa transcrie dreptul de proprietate asupra unui autovehicul rulat poate face dovada ca autovehiculul sau s-a depreciat intr-o masura mai mare decat cea indicata in grila .

De asemenea timbrul de mediu exista la nivelul intregii Uniunii Europene dar valoarea lui este simbolica, nu depaseste cateva sute de euro spre diferenta de legea timbrului de mediu din Romania care prevede niste sume astronomice pentr anumite categorii de masini creand astfel un blocaj in piata auto.

http://www.dailybusi...n-instanta-2257

Edited by Administrator
Adăugare text
Link to comment
  • 4 weeks later...
  • Moderator

Timbrul de mediu ar putea fi transformat într-o taxă de poluare care să fie inclusă în preţul combustibilului, aşa prevede un proiect de lege depus ieri la Biroul Permanent al Senatului.

Taxa de poluare ar urma să fie de un ban pe litrul de combustibil (benzină, motorină, gaz petrolier lichefiat) cumpărat.

Senatorii iniţiatori sunt Valeriu Boeriu şi Cristian Bodea. Ei au plecat de la ideea taxării echitabile: fiecare să plătească în funcţie de cât poluează.

Ştiu că este doar un proiect, dar ce părere aveţi, cum vi se pare?

Link to comment
  • Member

Aceasta solutie este pentru cei care vor masina, dar nu mai au bani si pentru taxa auto. In plus taxa nu va mai putea fi recuperata, deci statul nu pierde bani.

La 10000km (pe care majoritatea ii fac intr-un an) cu un consum mediu de 7,5l/100km statul incaseaza de la o singura persoana aprox. 1000 euro => statul castiga.

Oricum sunt incluse destule taxe in pretul carburantului, nu este nevoie de inca una in plus.

Edited by BGeorge
Link to comment
  • Member

Nu mai pot edita postul anterior asa ca postez din nou :D

Eu unul nu sunt deacord cu metoda asta de a aplica taxa. Aceeasi taxa neconforma cu legislatia europeana aplicata intr-un mod parsiv, iar acel pretext "fiecare plateste cat polueaza" este unul care prinde bine in Romania.

Probabil acest proiect va primi vot favorabil si se vor lauda ca ei au rezolvat problema timbrului de mediu. :angry:

Edited by BGeorge
Link to comment

Eu cred că este echitabilă din punct de vedere al mașinilor care poluează. Adică mergi mult cu mașina = poluezi mai mult = plătești mai mult. Pe de altă parte nu sunt de acord cu o altă taxare a combustibililor deja suprataxați.

Link to comment
  • Moderator

Ministrul Mediului, dna Rovana Plumb, a declarat că este împotriva proiectului de lege, lansat de doi senatori, prin care se doreşte renunţarea la timbrul de mediu şi transformarea lui într-o taxă de poluare care să se regăsească în preţul carburanţilor.

„Nu îmbrăţişez această iniţiativă, de a introduce noi taxe, pentru că ar duce automat la creşterea preţurilor. Şi aşa preţurile sunt mari şi ar avea efectul unei reacţii în lanţ în economie.”
Link to comment
  • 3 weeks later...

"Nu îmbrăţişez această iniţiativă, de a introduce noi taxe, pentru că ar duce automat la creşterea preţurilor. Şi aşa preţurile sunt mari şi ar avea efectul unei reacţii în lanţ în economie." by Plumb Rovana.Cred ca la ce ipocrizie are-n ea putem transforma in axioma afirmatia "Jigodismul n-are culoare politica"

Pentru ce ineptiile debitate de tembela asta sunt un monument de fariseism si beep! ?

Iata un contraexemplu la 5 eurocenti timbru de mediu la litru de combustibil: TIR-ul are ,sa zicem ,40 l/100km consum si transporta 40 t de carne de la Nadlac la Mangalia adica 884 km =>360 l motorina adicatelea 360X0.05=18 euro(!!!)=>1 tona de carne se scumpesc cu fix 0.45 euro (!10 )...sau la 5 lei=1 euro avem 2.25 lei scumpire/tona de carne... :doh:

Textul aceste fiice spirituale de-a basescului(dupa cum se manifesta clar e mentorul ei!) este clar plin de fariseism ,hotie si insulta la adresa acestui popor care tot in taxe si biruri e tinut.Deci,mme PbRv :emo-box:  

Si acum mai on-topic decat on-topicul:

<< I.Dispozițiile O.U.G. 9/2013 privind ‘timbrul de mediu’ sunt contrare dispozițiilor art. 110 din Tratatul de Functionare a Uniunii Europene (TFUE) în ceea ce privește autoturismele de ocazie achiziționate din alte state membre unionale în vederea punerii acestora în circulație în România întrucât au drept efect favorizarea vânzării vehiculelor de ocazie naționale exceptate de la plata timbrului de mediu (respectiv autovehiculele pentru care s-au efectuat prelevările aferente în temeiul reglementărilor anterioare si care nu au fost restituite de către organul fiscal), descurajându-se în acest mod importul produselor similare a altor state membre, aspect pentru care jurisprudența Curtii Europene de Justitie (CJUE) a sancționat statul roman în cauza Ioan Tatu (Hotararea Curtii Europene de Justitie in Cauza (CEJ) C-402/09 Tatu/Statul român prin Ministerul Finanţelor şi Economiei şi alţii).Concluzia CJUE în Cauza sus-mentionata C-402/09, a fost aceea că „articolul 110 TFUE trebuie interpretat în sensul că se opune ca un stat membru să instituie o taxă pe poluare aplicată autovehiculelor cu ocazia primei lor înmatriculări în acest stat membru, dacă regimul acestei măsuri fiscale este astfel stabilit încât descurajează punerea în circulație, în statul membru menționat, a unor vehicule de ocazie cumpărate în alte state membre, fără însă a descuraja cumpărarea unor vehicule de ocazie având aceeași vechime și aceeași uzură de pe piața națională”.
Instanțele de judecată sesizate cu acțiuni vizând obligarea organului prelevator a taxei de poluare la restituirea acesteia, sau, după caz, vizând obligarea instituției abilitate a dispune înmatricularea autovehiculelor fără solicitarea efectuării dovezii prealabile a achitării timbrului de mediu, in opinia noastra ar fi obligate, în aplicarea directă a art. 110 TFUE, să admită asemenea acțiuni în ipoteza în care reclamantul a achiziționat un autovehicul din spațiul membru al Uniunii Europene (bunurile importate dintr-un alt stat UE) similar cu autovehiculele naționale puse în circulație care sunt exceptate de la plata timbrului de mediu (bunurile indigene din Romania).
Va rugam sa retineti ca art. 110 TFUE nu restrictioneaza libertatea unui Stat membru de a stabili sisteme diferentiate de taxare auto, aplicabile chiar si unor produse similare, atata timp cat criteriile de evaluare sunt obiective, bazate de exemplu, pe materia prima folosita sau pe procesul de productie utilizat. Acest tip de diferentiere este compatibil cu legea Comunitara daca scopul este acela de a realiza obiective de politica economica compatibile la randul lor cu Tratatul TFUE si daca metodele folosite garanteaza ca sunt evitate atat discriminarea – directa sau indirecta – impotriva autovehiculelor importate dintr-un alt Stat membru cat si protectia celor nationale. Astfel, o taxa care face parte din sistemul national de taxe (de exemplu, o taxa perceputa in mod sistematic pe o specifica categorie de autovehicule in conformitate cu criterii obiective si aplicata indiferent de originea acestora) nu este considerata ca avand efect echivalent al taxelor vamale, si in general nu contravine normativelor comunitare intrucat, dupa cum considera Comisia Europeana, este aplicata in cazul tuturor autovehiculelor, „nationale” sau „importate” din Statele membre ale Uniunii.
Prin TFUE sunt stabilite principiile liberei circulaţii a mărfurilor, principiul nediscriminarii produselor importate cu produsele interne, libera concurenţă, precum şi interdicţia statelor membre de a introduce taxe contrare principiilor Tratatului.
Prin stabilirea acestei limite se incalca si principiul liberei circulatii a marfurilor, Art. 34-36 din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE).
Din momentul in care se taxeaza inmatricularea unei masini cu masuri diferite, intervine discriminarea, iar ‘aquis-ul comunitar’ interzice acest lucru. Indiferent sub ce forma, taxa auto ingradeste libertatea de circulatie a bunurilor in UE. Orice bun, indiferent daca este nou sau vechi, trebuie sa circule liber de orice taxe in Uniunea Europeana.
'Timbrul de mediu' este discriminatoriu şi îngrădeşte dreptul la liberă circulaţie a mărfurilor în interiorul Uniunii Europene.
II. Remedii:
1. Instantele romanesti sunt obligate sa aplice normele comunitare, in mod direct, daca acestea contravin normelor interne, fara a solicita sau astepta eliminarea acestora pe cale administrativa sau a unei alte proceduri constitutionale. In acest context puteti introduce un proces impotriva statului roman contactand un avocat : http://www.unbr.ro/index.php?id=71&lg=1
2. In acelasi timp, la nivelul Uniunii Europene puteti înainta o plângere la Comisia Europeană impotriva Romaniei; odată ce primeşte plângerea, Comisia poate discuta problema respectivă cu ţara implicată, ceea ce poate duce la rezolvarea problemei. În caz contrar, Comisia poate intenta o acţiune în faţa Curţii Europene de Justiţie.
Plângerea poate fi înaintată Comisiei:
- Prin poşta ordinară scriind la urmatoarea adresă :Comisia Comunitatilor europene (in atentia Segretarului general), 200, Rue de la Loi – B-1049 Bruxelles;
- Utilizand formularul-tip care poate fi cerut pe langa birourile Comisiei in Statele membre si este deasemenea accesibil la urmatoarea adresa Internet:http://ec.europa.eu/eu_law/your_rights/your_rights_forms_en.htm
- Prin poşta electronică scriind un e-mail la urmatoarea adresa: SG-PLAINTES@ec.europa.eu
3. Aveti dreptul de a prezenta o petitie Parlamentului European (individual sau in asociatie cu alti cetateni care au aceeasi problema). Petitia poate contine o plangere privind violarea legislatiei Uniunii Europene de catre Romania, intr-o problema care va afecteaza in mod direct. Petitia da posibilitate Parlamentului European sa atraga atentia Romaniei asupra violarii de catre aceasta a drepturilor cetatenilor Uniunii. Exista posibilitatea de a prezenta o petitie online la urmatorul link: https://www.secure.europarl.europa.eu/a ... ition.html >> by Comisia Europeana - Europa Tavia Softpedia

E ceva ,nu? Unde mai pui ca o vor plati toti(de la tancul din poligon pana la tiristul turc!) iar egalitatea din Constitutie nu va mai fi litera moarta cum e acum in materie de taxa de timbru de mediu!

Edited by axle15
Link to comment
  • 2 weeks later...

Victorie!N-a crapat nemernica de Plumb Rovana (element chimic nou PbRv) da' nici mult nu mai are:crapa fierea-n ea!In sfarsit ,probabil ,o sa pot sa-mi vand si eu masina in pretul corect!

La Tribunalul TR un cetatean , c-un Opel Zafira cf.atasmentului este din 2000-E3 probabil  (wow!si io tot Opel am :good:...da'E4 ) , a obtinut inmatriculare fara a plati taxa de mediu (ce mediu frate ,ca n-a mai vazut ochiu'mei o-mpadurire...de la frescele antice :)) ) deci deja o parte din griji gen masina de 3800 euro si taxa de 2707 euro= masina pe viata s-au dus.

Jos sunt 2 atasamente care clarifica definitiv ca putem si pe nespalatii astia cu tot cu taxele lor sa-i invingem in drumul nostru spre normalitate (mai e mult ,taica ,pan' la Normality City? ...ca zisera careva ca-i ca-n Jermania ac'lo? :) -mai glumim ,nu?).

post-1650-0-46078000-1369574388_thumb.jp

post-1650-0-47630100-1369574403_thumb.jp

Edited by axle15
Link to comment

salutare ptr cei interesati cititi din la art 8 lit f ,eu stiu 2 colegi care au inmatriculat masinile mergand  la notar si platind o taxa de 180lei   .

Link to comment

salutare ptr cei interesati cititi din la art 8 lit f ,eu stiu 2 colegi care au inmatriculat masinile mergand  la notar si platind o taxa de 180lei   .

" Art. 8 - Timbrul nu se plăteşte atunci când autovehiculele sunt:

a).......

......

f) dobândite prin partaj.

...."

Stimabile ,faci confuzie intre ceva si oaresce!Citeste-ti postarea si explica-ti (nu explica-mi) ceea ce ai scris!Parca si vad cum dumneata, vanzator de sex masculin al auto X catre Ion Teleaga , il ajuti cu sfatul dumitale de mai sus (???) sa-si inmatriculeze autovehiculul :doh: ...... fara a plati taxa de timbru de mediu in baza lu' 8 litera f.Sincer!Stii ce-i partajul???

Daca era un topic pretabil la intoxicarile celor cu 2-3-....-10 postari te-ntelegeam ,da' asa...ei fi ruda cu PbRv :emo-box: ....sau ca fiu mai clar:eu iti vand Opelu' din dotare...spune-mi cum d-ta poti utiliza partaju' la notar?Lumineaza-ne ,maestre!

 

Edited by axle15
Link to comment
  • Moderator

Vă întreb pe voi, poate mie îmi scapă ceva.

Dacă eu am câştigat în instanţă restituirea taxei ce era în vigoare la vremea respectivă, iar acum guvernul (cu care indirect m-am judecat pentru ilegalitatea reglementării legislative respective) vine şi instituie o altă taxă cu o formă schimbată dar care în esenţă este la fel, nu putem spune că prin această nouă taxă sub forma de timbru de mediu, guvernul încalcă flagrant principiul "autorităţii de lucru judecate" ce spune că pune capăt, irevocabil, oricărui litigiu în care părţile au uzat de toate căile de atac deschise şi puse la dispoziţia lor de către lege. Ce părere aveţi?

  • Upvote 1
Link to comment

.... guvernul încalcă flagrant principiul "autorităţii de lucru judecate" ce spune că pune capăt, irevocabil, oricărui litigiu în care părţile au uzat de toate căile de atac deschise şi puse la dispoziţia lor de către lege. Ce părere aveţi?

Good posting! :good:

Mai mult decat just enuntul....poate fi chiar si un capat de fundamentare a unei viitoare actiuni in instanta pentru interzicerea platii unei taxe "de timbru de mediu" la transferul de proprietate odata ce o instanta a constatat ca prima oara s-a perceput in mod nelegal taxa de poluare ,prima inmatriculare ,de ...draq sa-i pieptene....asta alaturi de ingradirea dreptului de a dispune de bunul propriu (vanzare ,instrainare ,etc.)

Edited by axle15
Link to comment
  • Moderator

Artificiul pe care l-au făcut ei cu acest timbru de mediu este că nu mă taxează din nou pe mine (cel ce a câştigat în instanţă) ci îl taxează pe viitorul proprietar al maşinii. Aici am eu ceva dubii, pentru că guvernul deşi susţine că taxează pe altcineva, indirect îmi lezează mie interesele prin această nouă modalitate de taxare.

Link to comment

Un exemplu cumplit al legislatiei promovate de acesti epigoni d-ai piticului porno cioc-boc este urmatorul:masina are recuperata taxa de poluare iar valoarea actuala este de 2200 euro (dupa catalogul EuroTax ,ala folosit de majoritatea asiguratorilor  ,parca)...dar surprise!taxa de timbru de plumb ,aaaa!pardon de mediu este 2300 euro...ce solutie ar propune nesimtita de plumb :emo-box:  ,oare? Ca ma-ndoiesc ca sa-i dau 100 de euro la cumparator ca s-o ia...desi dupa idiotenile debitate ,de la taxa ei incoace ,m-astept si sa vie cu sugestia asta.Oare ce raspuns ar da oficial PbRv ,fara sa riste penibilul prin publicarea in media ,la o asemenea intrebare? I'm thinking about this foolish :hmmmt: !

Cred ca s-ar putea ataca si preambulul care este invocat la fatarea acestei ordonante...

Off-topic:PbRv reinventeaza notiunile de comert si economie!A avut profesori de profesori  :emo-box:  !

Link to comment

eu zic sa te mai documentezi in legatura cu partajul si o sa si iti explic cum au procedat cei in cauza ,respectivi au  mers la notar inpreuna cu sotile iar acestea in fata notarului au dat o declaratie  prin care ele cedeaza partea lor de 50% sotilor si asa au mers si au inmatriculat si masina ,iar pe certificatul de inmatriculare am inteles ca se specifica ca e dobindita prin partaj, si am sa il rog pe unul din cei in cauza sa imi faca si mie o copie dupa certificatul de inmatriculare si am sa o postez aici ca sa te convingi.

Link to comment

.....respectivi au  mers la notar inpreuna cu sotile iar acestea in fata notarului au dat o declaratie  prin care ele cedeaza partea lor de 50% sotilor si asa au mers si au inmatriculat si masina ,iar pe certificatul de inmatriculare am inteles ca se specifica ca e dobindita prin partaj...

Convingator, nu gluma!A mai auzit cineva de procedeul asta inexplicabil de explicat???

...da' daca io mi-s burlac si-mi vand masina iar cumparatorul e tot burlac?

Eh!!!

Cochetand cu offtopic-ul:

"Rovana Plumb deţine un autoturism de teren din anul 2008, însă în continuare circulă pe şoselele din România cu numere roşii. Pentru maşina demnitarului timbrul de mediu poate depăşi suma de 3.600 de euro.Ministrul Mediului spune că are un Audi Q7, pe care încă nu l-a înmatriculat. "Încă nu, circul cu numere roşii pentru că trebuie să îndeplinesc toate criteriile legistaţiei din România, în sensul de a achita timbrul de mediu. Eu sunt prima care trebuie să respect legislaţia şi desigur că-l voi achita", a declarat ea." Surse : 1 , 2 , 3 ,etc.....p-asta numai intoxicatia cu omonimul ei o mai vindeca de nesimtire ,tupeu si ...si... .Mandru ca-s roman(conationalul jivinei de mai sus! ,sa nu se inteleaga ca nu-s patriot-din contra) si elector :doh:

Link to comment

 

La Tribunalul TR un cetatean , c-un Opel Zafira cf.atasmentului este din 2000-E3 probabil  (wow!si io tot Opel am :good:...da'E4 ) , a obtinut inmatriculare fara a plati taxa de mediu 

Jos sunt 2 atasamente care clarifica definitiv ca putem si pe nespalatii astia cu tot cu taxele lor sa-i invingem in drumul nostru spre normalitate (mai e mult ,taica ,pan' la Normality City? ...ca zisera careva ca-i ca-n Jermania ac'lo? :) -mai glumim ,nu?).

 

 

Poti obtine cumva o copie a incheierii de sedinta?

Edited by bogdan
Link to comment
  • 3 weeks later...

eu zic sa te mai documentezi in legatura cu partajul si o sa si iti explic cum au procedat cei in cauza ,respectivi au  mers la notar inpreuna cu sotile iar acestea in fata notarului au dat o declaratie  prin care ele cedeaza partea lor de 50% sotilor si asa au mers si au inmatriculat si masina ,iar pe certificatul de inmatriculare am inteles ca se specifica ca e dobindita prin partaj, si am sa il rog pe unul din cei in cauza sa imi faca si mie o copie dupa certificatul de inmatriculare si am sa o postez aici ca sa te convingi.

 

Partial imi cer scuze ( ai juma' de dreptate  :))  ) pentru lipsa de informatie vis a vis de partaj si la cate se extinde ca definire :hmmmt:

Iata ,in atasament ,cestiunea "partajului"care nu implica sotii ,amante si alte "concubinalitati"

 

post-1650-0-12716500-1372247862_thumb.jp

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.