Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Bani falsi

Dytzone
 Share

Question

Salutare tuturor.

Sunt elev la Campina si am o speta destul de delicata.Este vorba despre bani falsi.

Am un prieten care aflandu-se acum 2 seri intr-un bar s-a intalnit cu un amic de-al sau,nu sunt prieteni foarte buni,se cunosc mai mult din vedere...

Prietenul meu a fost abordat in felul urmator de catre acest amic al sau : Nemaiavand bani (lei) i-a propus prietenului meu sa-i schimbe niste euro ca sa-si poata cumpara in continuare bautura.Prietenul meu a acceptat fara sa se gandeasca / fara sa-si dea seama ca acesta ii va da euro falsi.A trecut noaptea,iar dimineata cand s-a trezit a realizat ca acei euro nu erau adevarati.De fata au mai fost si alte persoane care au vazut ce s-a intamplat,deci ar avea si martori in cazul in care va fi necesar.

Acum v-as ruga sa-mi spuneti cam ce ar fi de facut.

Va dati seama cate persoane pot fi pacalite in acest fel,de aceea ar trebui luate urgent niste masuri in cazul persoanei respective.

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Va dati seama cate persoane pot fi pacalite in acest fel,de aceea ar trebui luate urgent niste masuri in cazul persoanei respective.

In primul rind, ar trebui luate masuri impotriva persoanelor care ar putea fi pacalite, sa nu mai "puna botul" la chilipiruri la colt de strada, pentru un "castig" de 2-3 lei fata de cursul de la casa de schimb. Parerea mea. ;) Fara fraieribili nu pot exista smecheri, sau ..... LA BAUTURA NU SE FAC AFACERI!!

Plasatorul de valuta falsa poate fi denuntal la politie si avind si "materialul probator", poate se pot lua oaresce masuri impotriva lui.

Edited by serhente Garcia

• 0

Dytzone ,prietenul tau pentru a nu avea surprize mai tarziu,spre exemplu nu isi dadea seama si mergea la o casa de schimb valutar ori ii dadea imprumut cuiva care mergea la o casa de schimb, trebuie sa sesizeze imediat politia.

:emo-yessir:

• 0