Jump to content
POLITISTI.ro
Vlad100

Organ de politie judiciara

Recommended Posts

Vlad100

Doresc sa stiu cum se poate obtine calitatea de organ al politiei judiciare? Precizez ca sunt student in anul I la Academia de Politie si in anul 2 fiind posibila o eventuala profilare doresc sa aflu daca aceasta calitate se obtine doar prin alegerea optiunii de la Investigatii Criminale? Ofiterul de la Ordine Publica nu are aceeasi calitate? Tot aud diferite franturi in legatura cu magistratura . Rog sa-mi explice cineva cum este ideea cu cei 5 ani . Se poate direct fara INM? Va multumesc !

Marius

Şi ofiţerul de la ordine publică este organ al politiei judiciare.

La INM nu poţi merge fără 5 ani vechime ca organ al poliţiei judiciare.

• Upvote 1

LYXEUG

Lucrator al politiei Judiciare. apoi se trece gradul numele si prenumele pe documentul intocmit. Organ e alceva.!!???.

Dan

Vlad100 ce te interesează pe tine referitor la calitatea de organ de cercetare al poliției judiciare găsești și pe topicul Conform Regulamentului privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere în magistratură, pot susține examen de admitere următoarele categorii profesionale :

• foştii judecători şi procurori care şi-au încetat activitatea din motive neimputabile
  • personalul de specialitate juridică prevăzut la art. 87 alin. (1) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare Legea nr. 303/2004
  • avocații
  • notarii
  • asistenții judiciari
  • consilierii juridici
  • personalul de probaţiune cu studii superioare juridice
  • ofiţerii de poliţie judiciară cu studii superioare juridice
  • grefierii cu studii superioare juridice