Jump to content
POLITISTI.ro

Din Academia de Politie - OSP la INM

IonutzAlex91
 Share

Recommended Posts

• Membru

Buna seara! In primul rand, va rog sa ma scuzati daca mai este un topic asemanator, insa nu am gasit ceea ce voiam. Sunt student al Academiei de Politie, anul I, arma Politie-OSP. Dupa finalizarea studiilor - dupa 3 ani, voi strange 180 de credite, ceea ce-mi permite doar sa fiu ofiter de politie. Pentru a avea diploma de jurist mai trebuie sa fac o facultate la ID/FF pentru a strange cele 240 de credite necesare.

Intrebarile mele sunt:

1. Dupa ce voi obtine diploma de jurist, voi putea participa la concursul de admitere al INM?

2. In cazul in care voi participa la acest concurs, sunt obligat sa rup contractul cu MAI si sa platesc acea suma pe care o prevede contractul? Si aici sunt interesat daca voi participa si nu sunt admis, mai pe romaneste il pic, nu voi mai fi nici ofiter? Sau contractul se rupe abia dupa ce sunt admis in INM?

3. Am vazut destui studenti ai Academiei de Politie admisi in INM, chiar s-au facut si simulari de examen in facultate. Sa inteleg ca nimeni nu se supara...!?

Va multumesc anticipat!

1. poti sa te inscrii, in paralel ce muncesti ca ofiter, la drept, si dupa ce vei finaliza si anul 4 da poti sa te inscrii la INM.

2. nu esti obligat sa rupi contractul ci doar sa instiintezi ca vei participa la acel concurs, in cazul in care esti admis da va trebuii sa achiti acea suma iar daca nu, vei continua sa mucesti ca ofiter.

3. nu stiu cine se supara dar
mai
ai pana acolo cine stie poate pe drum te razgandesti.

Succes!!!

Sunt in aceeasi situatie, numai ca sunt in "anu` IV" ! e dreptul tau....iar daca esti admis, demisionezi din politie si aceea suma iti este esalonata pe mai multi ani, nu esti obligat s-o dai pe toata odata!

Bafta multa!

Fara nici o suparare, dar de ce v-ati chinuit sa intrati la Academia de Politie daca nu va place munca de politie? Nu era mai simplu sa optati de la inceput pt. facultatea de Drept?