Jump to content
POLITISTI.ro

Probleme privind înscrierea la Academie datorită notei la purtare

Alinush

Recommended Posts

Bună ziua, mă numesc Alina şi sunt elevă în clasa a12-a la un liceu cu profil bilingv. Visul meu, probabil ca al multora, este să fiu admisă la Academia de poliţie. Probabil o să mi se respingă dosarul, dar din câte am citit pe internet nu prea am putut lămuri 2 probleme şi anume: 1) în clasa a11-a,sem 1 am avut nota scăzută la purtare la 7, iar pe al doilea am avut 10, media anuală fiindu-mi 8.50(am văzut pe site-ul academiei că media generală la purtare pe durata studiilor liceale trebuie să fie 8. Deci: media anuală la purtare trebuie să fie minim 8?) 2) în urma unei operaţii, pe braţul drept mi-a rămas o cicatrice de 6 cm(dacă port tricou nu se vede). Operaţia a fost făcută de vreo 9 ani. Niciodată nu am fost scutită la educaţie fizică. Credeti că am ceva şanse să întru la academie, mai bine zis să pot concura sau ar trebui să mă reorientez? Va mulţumesc anticipat

Nu are nimic daca ai cicatrice pe mana, am avut colegi in scoala cu cicatrice pe fata si cu tot felu' de tatuaje in locuri destul de vizibile .

Nu are nimic daca ai cicatrice pe mana, am avut colegi in scoala cu cicatrice pe fata si cu tot felu' de tatuaje in locuri destul de vizibile .

mulţumesc că mi-aţi răspuns. Nota scăzută la purtare la 7 îi un impediment?

• Member

Daca in toti anii de studiu o ai peste 8 n-ai nicio problema. S-a tot discutat problema asta. Cititi si topicurile mai vechi!

• Member

Nu ii (sau este) un impediment dupa cum ti-au spus si colegii anterior ....insa trebuie sa te pregatesti!Desi pentru mine si cred ca si pentru altii nota 7 la purtare pt o fata cam spune multe!

Si apropo...una este sa visezi si alta este sa ai un ţel!Sper ca ai inteles!

Edited by cipri83
  • Upvote 1
  • Downvote 1

• Member

Desi pentru mine si cred ca si pentru altii nota 7 la purtare pt o fata cam spune multe!

Si cam ce spune? Ca sunt curios.