Jump to content
  • 0

Ce trebuie să fac pentru a lucra la poliţia rutieră?

ANDREEA90
 Share

Question

Buna,

Sunt studenta anul 4 la drept ...Si vreau sa stiu ce trebuie sa fac ca sa ajung in circulatie... Ce pasi trebuie sa urmez dupa terminarea facultatii!? Va multumesc

Edited by Catalin
Nu mai scrie exclusiv cu majuscule. Mulţumesc pt înţelegere.
  • Downvote 7

11 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Membru

Poţi opta pentru Academia de Poliţie sau pentru una din şcolile de agenţi de poliţie.

Sau vrei altă modalitate? :hmmmt:

• 0
  • Moderator

Trebuie să te pregăteşti şi să susţii examenul de admitere într-o şcoală de poliţie sau la academie. Iar după aceea, dacă vei intra, poţi opta pentru specializare pe profilul de poliţie rutieră.

• 0
  • Moderator

Singura opțiune este să te pregătești serios și să susții examenul de admitere în una dintre instituțiile de învățământ ce pregătesc polițiști, pentru că din fericire au fost sistate și interzise absolut toate încadrările din sursă externă.

Citește aici:

PS: Te rog, nu mai scrie exclusiv cu majuscule.

• 0

Eu zic să vă limitați în a da răspunsuri de acest gen celor care pun astfel de întrebări. Înțelegeți că suntem în aria publică și suntem citiți de toată lumea. Această mentalitate cum că oricine care termină o facultate privată sau de stat poate pătrunde în sistem trebuie eliminată, dar aceasta nu va fi eliminată postând astfel de glume sau miștocăreli. Cred că este mult mai util să explicăm celor ce intră și citesc aici că astfel de de încadrări în poliție nu mai sunt posibile decât prin urmarea cursului firesc al susținerii unui examen de admitere la Școala de agenți de poliție ”Vasile Lascăr” Câmpina sau la Academmia de Poliție ”A.I. Cuza” din București. Vă mulțumesc pentru înțelegere.