Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Trebuie sa anunt Scoala daca parasesc tara in vacanta?

marianmarian

Question

salut,am si eu o intrebare ,sunt elev la scoala de politie,dar in vara am fost in vacanta si am plecat o luna din tara,dar nam anuntat la scoala,si acuma stau cu gandul daca afla cei de acolo ce pot sa patesc,pt ca eu nu iam anuntat si acuma cineva vrea sa ma dea in gat,puteti sa ma ajutati cu aceasta intrebare.va multumesc

Edited by Administrator
Modificare titlu.

Recommended Posts

• 0
  • Moderator

Constitutia Romaniei

ART 25 Libera circulaţie

(1) Dreptul la liberă circulaţie, în ţară şi în străinătate, este garantat.

Daca te aflai in vacanta nu e nicio problema.

• 0
  • Moderator

daca nu s-a schimbat intre timp regulamentul intern al scolii pe care o urmezi, nu exista nici o dispozitie MAI care sa oblige la anuntarea sau solicitarea aprobarii parasirii tarii, ori predarea legitimatiei de serviciu, asa cum era in urma cu cativa ani.

dar, este motiv de frecat ridichea de catre comandantul de companie/batalion sau ofiterul cu protectia... in cel mai rau caz o "sa adune formatia in fata ta" si sa te dea drept "exemplu" (negativ, of course :ner: )

cel mai bine sa nu te lauzi cu plecarea, ca sigur se gaseste vreun coleg "slobod la gura"

• 0
  • Moderator

Aoleu Doamne Dumnezeule...copile, pe ce lume traiesti?! Cine dracului crezi ca are timp sa stea sa te verifice pe tine pe la vama cand ai iesit din tara, unde ai fost plecat si de ce ai fost plecat...ce dracului intrebari sunt astea? Vai Dumnezeule, ce generatii de spalati pe creier ne urmeaza....

• 0

Aoleu Doamne Dumnezeule...copile, pe ce lume traiesti?! Cine dracului crezi ca are timp sa stea sa te verifice pe tine pe la vama cand ai iesit din tara, unde ai fost plecat si de ce ai fost plecat...ce dracului intrebari sunt astea? Vai Dumnezeule, ce generatii de spalati pe creier ne urmeaza....