Jump to content

Studii Superioare in Politia Romana

TechnoCop
 Share

Recommended Posts

Salutare tuturor membrilor . Am “studiat” ceva vreme acest forum in speranta ca voi gasi printre topicurile vechi o rezolvare cu privire la un domeniu destul de vast si anume : studiile superioare in Politia Romana. Avand in vedere ca sunt elev al SAPVLC an terminal, ma bate si pe mine gandul sa urmez o facultate si anume una de Drept. Daca sunt doritori sa imi raspunda la intrebari va rog nu ezitati :

1.Din zvonuri am auzit ca sunt facultati de drept la care poti echivala anumite materii din cadrul SAPVLC cu cele studiate in facultate. Cunoasteti asemenea facultati?

2.Ce facultati ati urmat, si in ce mod : ID sau FR?

Multumesc anticipat si profit de acest post sa urez un calduros La Multi Ani colegilor care isi sarbatoresc astazi onomastica!

nu am auzit de nicio facultate care sa echivaleze studiile din SAPVLC

SAPVLC are regim de postliceala nu de facultate si nu prea echivalezi studiile de postliceala cu facultatea. de aia sunt studii distincte

in schimb am auzit ca unele facultati de drept echivaleaza o parte din studiile facute si neterminate in academie. iti preia automat creditele la anumite module de la anumite discipline cu adeverinte in acest sens fara sa mai dai examen.

Cu aceeasi ocazie, as vrea sa rog pe oricine detine o asemenea informatie, sa ne spuna daca este posibil si inversul situatiei prezentate mai sus; si anume, se pot echivala anumite materii/cursuri in Scoala sau in Academie ?

Multumesc anticipat.

eldoc scoala e scoala

mergi asculti ce ti se preda, dai lucrari, iei note..... nu prea poti sari peste pasii astia. faptul ca ai niste studii poate fi un simplu avantaj pentru tine. vei sti mai mult decat ceilalti dar nu te va scuti nimeni de lucrari. in 2007 cand am terminat scoala nu avea nicio relevanta daca erai inscris sau nu la vreo facultate, daca ai terminat-o...... poate acum o fi altfel