Jump to content
POLITISTI.ro

mandarin

Admitere master profesional la Academia de Politie

Recommended Posts

mandarin

In ciuda faptului ca multe informatii se afla pe site-ul oficial al Academiei De Politie,am cateva intrebari cu privire la sustinerea examenului de admitere la masterul profesional.Precizez ca sunt elev la Scoala de Agenti de Politie Vasile Lascar Campina(promotia 2011 amanata) si as dori sa aflu daca in cazul in care nu voi fi angajat pot sa optez pentru masterul profesional. Profilul pe care as dori sa merg este Combaterea Criminalitatii Organizate. Deasemenea nu prea stiu ce carti sa cumpar pentru sustinerea admiterii. Multumesc anticipat

• Upvote 2
  • Downvote 1

Această publicitate este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

Ben

Ca sa urmezi un master profesional la Academie trebuie mai intai sa ai o licenta, adica absolvent de studii superioare si sa fii cadru activ MAI.

MihaiTMR

poate are facultatea terminata! dar oricum trebuie sa mai astepti pana va angajeaza. chiar cand se va intampla?

screen

Pentru a urma masteratul profesional in cadrul Academiei de Politie trebuie sa ai calitatea de politist.

Tematica pentru profilul pentru care vrei sa aplici se afiseaza cu o luna inainte de sustinerea admiterei.

Dan

Nu îl mai dezinformaţi pe om. Se pot urma cursuri de master şi de către personal din afara sistemului, obligatoriu cu diplomă de licenţă, în orice domeniu, dar numai pe locuri cu taxă şi pentru care există menţiunea "accesibil şi candidaţilor din exterior". Deci, poţi candida pentru unul din cursurile de master cu respectarea condiţiilor de mai sus. Probabil nu ai citit bine pe site-ul Academei de Poliţie metodologia organizării şi desfăşurării concursului de admitere pentru programele de studii universitare de masterat. Intresează-te din timp ce cursuri poţi urma, este posibil ca acel curs de care vorbeşti să nu îl poţi frecventa dată fiind natura acestuia precum şi faptul că încă nu eşti poliţist.