Jump to content
POLITISTI.ro

Recommended Posts

  • Membru

Se pare ca sunt discuții ca la nivelul structurilor de resurse umane din cadrul fiecărui IPJ, sa se înființeze un compartiment/birou care sa se ocupe de pregătirea polițiștilor pe 4 "paliere"

- tactica (intervenție în diferite situații)

- autoaparare

- tragere 

- conducere defensiva 

Aici ar urma sa lucreze 2-3 agenti și probabil 1-2 ofițeri. 

Cum vi se pare ideea? Eu zic ca e un pas înainte.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Aha, cu munca operativă, munca adevărată de poliţie mai uşor, spre deloc ... acum vor să mai înfiinţeze şi ei nişte compartimente / birouri pe la resurse umane, altfel spus nişte locuri călduţe de neoperativi, pentru tot felul de orientaţi. Cam ăsta e a adevărul ... nu-i vezi să propună vreo modalitate de ocupare a funcţiilor vacante şi/sau majorarea numărului de funcţii din structurile operative, doar caută tot felul de motive să mai înfiinţeze astfel de locuri călduţe "la scuteală", fără responsabilităţi şi aşa mai departe.
Mda, minunată propunerea! 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Membru
Posted (edited)

Inteleg ce spui și ai dreptate ... dar și pregătirea polițiștilor e la pământ. 

Pana la urma, asta ne diferențiază de majoritatea funcționarilor publici - faptul ca intervenim în situații periculoase, ca purtam o arma, ca avem unele riscuri (agresiuni fizice, conducere auto în condiții deosebite) și asa mai departe.

Dacă chiar o fac, ideea e sa aducă oameni pregătiți, nu orientați si sa se pună accent pe latura asta, sa nu se facă numai pe hârtie.

Edited by Roby
Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Dar o structură sau orice altă modalitate de realizare a unei pregătiri profesionale practice a polițiștilor, nu se putea materializa decât la resurse umane? Hai mă' serios? 🤪

Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Pana la un anumit nivel, pregatirea se mai face si individual, din proprie initiativa. Unii nici pe aia nu o fac si viseaza avioane si interventii antitero. 

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Pregătirea de acest fel, făcută în teritoriu, individual la fiecare inspectorat e un mare fâs. Oamenii nu vor avea nicio motivaţie, marea majoritate nu vor să vină, iar dacă vin sunt plictisiţi, scârbiţi, sătui, deja le ştiu pe toate şi aşa mai departe. Vor fi doar nişte locuri călduţe unde vor pierde vremea şi vor întocmii tabele, raportări şi analize de nişte orientaţi.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Nu am auzit zvon privind infiintarea unei asemenea structuri. Dar daca se doreste ceva mai mult in acest sens, se poate face (la fel cum s-a putut pt. Bir. Siguranta Scolara si Bir. Protectia Animalelor).

Atata timp cat nu exista baze de pregatire exclusive si incapatoare la nivelul fiecarei subunitati de politie (avand in vedere dispersia/numarul politistilor in teritoriu) si poligoane de tragere omologate/cartuse suficiente si disponibile oricand, nu doar la trageri ordonate, iar politistii si sefii au considerat intotdeauna si considera in continuare aceste activitati (activitati sportive, trageri), doar o simpla corvoada/pierdere de vreme/inca o activitate de bifat,  ca deh, munca primeaza, in continuare pregatirea continua la nivelul unitatilor va fi necorespunzatoare. Si doar 1-2 politisti/inspectorat care sa gestioneze corespunzator aceste activitati, nu este suficient.

Edited by ScanBlu
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • Membru
Posted (edited)

La nivelul direcțiilor centrale a sosit zilele acestea o corespondență privind posibilitatea optării de către elevii școlilor de agenți între mai multe module de pregătire inițială specializată, specifice fiecărei structuri (crimă organizată, economic, arme, operațiuni speciale etc.) și a potențialei repartizări a unora dintre aceștia, în funcție de modulul urmat, la finalul studiilor. 

Exceptând repartizarea, chiar îmi pare un pas înainte ca elevii să învețe carte efectiv de la oamenii care își desfășoară activitatea în aceste structuri, pe lângă pregătirea generală, o chestie esențială mai ales pentru cei care vor prinde în mediul rural.

Ce părere aveți?

Edited by BogdanAlx
Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Mda, ce sa zic... niște norocoși, sincer.

Poate sunt mulți care ar fi avut aptitudini pt o anumita linie de munca și nu au reușit sa ajungă acolo. Ei vor ajunge direct din școală.

Pare un lucru ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Membru
Posted (edited)

Se confirma ce am zis.

S-a trimis la București necesarul de funcții și urmează sa stabilească câte vor fi de ofițeri și cate de agenți și cum le împart. (Tragere, tactica, autoapărare etc.)

Edited by Roby
Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Se infiinteaza/bugeteaza functii numai acolo unde nu trebuie. Ministerul creste pe zi ce trece cu functii inutile si ei vorbesc de reorganizare, care oricum nu cred ca va mai avea loc. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si multe alte functii/structuri sunt inutile prin Politia Romana. Functiile erau deja bugetate, caci se vor crea prin redistribuire din schema unitatii. Dar ce facem cu lipsa politistilor, caci deficitul de personal este enorm.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Se înfiinţează nişte compartimente inutile în cadrul MRU pentru pregătire fizică, tragere şi tactică. Funcţiile respective nu sunt noi, sunt redistribuite din structurile operative. Spre exemplu, la noi, se iau două funcţii de ofiţer şi două de agenţi de la secţii, din formaţiunile de judiciar şi ordine publică (oameni care de bine de rău desfăşurau muncă de poliţie), care vor fi duse la măreţul şi inutilul compartiment de pregătire din cadrul SMRU (vor fi transformaţi în făuritori de tabele şi statistici, nişte funcţionărei care să plimbe hârtiile). 
Când e vorba să se înfiinţeze ceva structuri neoperative, imediat se găsesc soluţii şi se pun în practică, iar cel mai des se adoptă metoda de decimarea structurilor operative. Asta e marea "reformă" care se face de ani buni. Suntem conduşi de neoperativi, de cei care plimbă hârtiile şi fac tabele toată ziua.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hâra/invidia reciproca intre operativi si neoperativi este dintotdeauna in sistem. Uneori fondata, alteori nefondata.

Problema va fi si cu cine o sa se populeze aceasta noua structura de pregatire, ca nu o sa fie atragatoare pentru multi sau nu o sa fie oameni care sa vina pe ele. Plus, ulterior rezistenta politistilor la ce va presupune accelerarea pregatirii pe toate acele paliere (tactica politieneasca, trageri si pregatire fizica). Ca era prezenta aceasta rezistenta pe toate palierele, de la sefi la subordonati, iar acum sa le ceri sa "piarda" si mai mult timp cu aceste activitati, e chiar o blasfemie...🙂

 

Edited by ScanBlu
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Nu este vorba de nicio hâră sau invidie, pentru că nu invidiez absolut niciun lucrător neoperativ și nu aș lucra vreodară într-o astfel de structură indiferent de consecințe ori beneficii, etc. Din punctul meu de vedere e vorba de IMPOSTURĂ, pentru că ăsta e adevărul. Această impostură în care se scaldă această instituție de zeci de ani, a adus-o pe butuci și a distrus-o permanent. 
Nu există absolut niciun argument pertinent pentru care lucrătorii din structurile neoperative (mă refer în special la MRU, financiar, logistică, permise, înmatriculări etc. etc.) să fie polițiști și să beneficieze de prev. Statutului de polițist (dreptul de a purta armă permanent, protecție, etc.) din moment ce nu desfășoară muncă de poliție, nu sunt supuși restricțiilor și privațiunilor specifice acestei profesii. Doar ne scăldăm în minciună și ipocrizie, pentru că în statistici se numără absolut tot personalul, inclusiv cei care poartă doar denumirea de polițist.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

E pagubos sa consideram structurile neoperative ca fiind  populate de impostori, iar politisti adevarati sunt doar cei care prind hoti, asigura ordinea și linistea publica sau instrumenteaza dosare penale. Aceasta retorica e rostogolita periodic și de unele sindicate. Intradevar, se pot reorganiza/restructura aceste structuri neoperative, în sensul comasarii unora sau comasarii inter-arme, dar ce faci, ca legislatia este vasta, se cer foarte multe lucruri de facut/respectat/tinut evidenta și sunt unele lucruri care nu pot fi facute pur și simplu de un civil sau externalizate.

In fine, ideea este ca va fi dificil de implementat conceptul acesta de pregatire cu și mai mult avant ca pana acum, avand în vedere lipsurile actuale financiare/umane, lipsa bazelor/salilor/terenurilor adecvate pentru pregatire sportiva/tactica politieneasca, lipsa poligoane omologate pentru trageri, dublate de mentalitatea lehamitei majoritatii politistilor cu privire la aceste activitati.

Edited by ScanBlu
Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Da, într-adevăr cum a zis Marius....funcțiile sunt redistribuite de la alte structuri.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Membru
13 hours ago, ScanBlu said:

E pagubos sa consideram structurile neoperative ca fiind  populate de impostori, iar politisti adevarati sunt doar cei care prind hoti, asigura ordinea și linistea publica sau instrumenteaza dosare penale. Aceasta retorica e rostogolita periodic și de unele sindicate. Intradevar, se pot reorganiza/restructura aceste structuri neoperative, în sensul comasarii unora sau comasarii inter-arme, dar ce faci, ca legislatia este vasta, se cer foarte multe lucruri de facut/respectat/tinut evidenta și sunt unele lucruri care nu pot fi facute pur și simplu de un civil sau externalizate.

In fine, ideea este ca va fi dificil de implementat conceptul acesta de pregatire cu și mai mult avant ca pana acum, avand în vedere lipsurile actuale financiare/umane, lipsa bazelor/salilor/terenurilor adecvate pentru pregatire sportiva/tactica politieneasca, lipsa poligoane omologate pentru trageri, dublate de mentalitatea lehamitei majoritatii politistilor cu privire la aceste activitati.

  Cum adica lucruri care nu pot fi facute de un civil? Un expert contabil e mai incompetent decat pasaricile alea de la financiar care nu au nici o pregatire? Un informatician de la o firma de renume e mai incompetent decat majoritatea celor de la noi care vor un loc caldut si stiu si ei sa instaleze un windows? Si da, aia sunt politisti, cei care prind infractori, fac cercetare penala, asigura suport operativ. Ceilalti ar trebui sa fie civili si sa ia cam jumatate din salariul unui operativ.

   De-aia totul merge cum merge, de competenti ce sunt.

    Cat despre pregatirea fizica, sa vedem poate o sa fie o schimbare cat de mica. Problema aici e ca trebuie sa vina de la noi toti dorinta de a ne pregatii, ca sa evitam situatiile in care ne facem de ras ca nu putem incatusa 6 politisti, un mos.

  • Like 1
  • Upvote 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Ideea în sine cu pregătirea polițiștilor, nu mi se pare rea, pt ca suntem la pământ, din câte se observa...

Depinde cum va fi pusa în practica. 

Trebuie oameni care au un cuvânt de spus pe tema asta, nu piloși care vor un loc prin IPJ si da, cum a zis Bozo și dorința fiecăruia. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Membru
On 30.06.2021 at 22:14, ScanBlu a scris:

se cer foarte multe lucruri de facut/respectat/tinut evidenta și sunt unele lucruri care nu pot fi facute pur și simplu de un civil sau externalizate.

Las’ ca asa ziceau si de cei de la buletine si uite ca pot sa faca la fel de bine si munca asta niste functionari civili. La fel si pasapoartele, DRPCIV-ul, financiarul, comunicatiile si o mare parte din cei de la logistica. 
Nu e vorba de externalizare. La serviciile de mai sus pot lucra si PC. 

On 30.06.2021 at 22:14, ScanBlu a scris:

pagubos sa consideram structurile neoperative ca fiind  populate de impostori, iar politisti adevarati sunt doar cei care prind hoti, asigura ordinea și linistea publica sau instrumenteaza dosare penale. Aceasta retorica e rostogolita periodic și de unele sindicate.

Din contra. Sindicatele sunt cele care le-au cantat in struna din dorinta de a strange cotizanti. Unul dintre sindicate a cerut sau a sustinut acordarea vechimii de 6 luni la an celor de la financiar si resurse umane. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
On 01.07.2021 at 12:55, Roby a scris:

Depinde cum va fi pusa în practica. 

Exact punerea în practică va fi ceea ce o va transforma într-un fiasco.
Păi cine crezi că se va duce pe acele posturi? Nişte posturi la resurse umane ... la birou, să întocmească fel şi fel de situaţii, tabele, analize şi alte asemenea activităţi specifice "muncii de poliţie". 
Vor fi populate cu fel şi fel de plictisiţi, orientaţi, fătuci şi alţi asemenea şmecheraşi cu pile. 

 

Sau mai există şi posibilitatea ca pe un astfel de post să ajungă vreun caratist-ul lui peşte prăjit, ce sparge cărămizi cu capul pe la cine ştie ce demonstraţii. Iar astfel de specimene au un orizont limitat şi vor ca toţi ceilalţi să devină sportivi de performanţă, iar singura preocupare a poliţistului ar trebui să fie sala, muşchiul şi spartul cărămizilor cu capul. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 Atunci când sunt puse în practică, se dovedește de obicei că multe lucruri nu au fost luate în considerare în etapa de planificare 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Membru

S-ar părea că ieri a zis Despescu că se înființează Direcție pt pregătirea polițiștilor ... La nivel de IPJ vor fi 2 funcții de ofițer și 4 de agent.

E vorba de data de 2 august.

A ascultat cineva radioconferinta de ieri ?

Link to comment
Share on other sites

  • Membru

N-a fost radioconferinta. Va fi inca o tocatoare de hartii structura asta. Nu vad cum se vor strange la un loc profesori de sport, instructori de tragere si oameni pregatiti sa predea pe teme profesionale pe toate liniile de munca. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • Catalin
      By Catalin
      Ordinul nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne
      În vigoare de la 10.09.2016  
      Având în vedere dispoziţiile art. 10 alin. (5), art. 15 alin. (1) lit. c), art. 21 alin. (8), art. 22 alin. (7), art. 25 alin. (1), art. 263 alin. (5), art. 265, art. 266, art. 54 alin. (2), art. 73 alin. (11), art. 74 şi art. 741 din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 100 şi 109 din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 34 alin. (2), art. 41, art. 176 alin. (3) şi (5) şi art. 339 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 96 din Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Hotărârii Guvernului nr. 510/1998 privind aprobarea Metodologiei-cadru pentru gestionarea resurselor umane în administraţia publică centrală, în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
      ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:
      Art. 1. - Prezentul ordin conţine prevederi referitoare la:
      a) activităţile de analiză a postului şi de întocmire a fişei postului, prevăzute în anexa nr. 1;
      b) recrutarea poliţiştilor, prevăzute în anexa nr. 2;
      c) selecţionarea poliţiştilor, prevăzute în anexa nr. 3;
      c1) proba, normele și baremele pentru evaluarea performanței fizice, prevăzute în anexa nr. 31;
      d) formarea profesională a poliţiştilor, prevăzute în anexa nr. 4;
      e) perioada de stagiu/probă, definitivarea în profesie şi exercitarea tutelei profesionale a poliţiştilor, prevăzute în anexa nr. 5;
      f) acordarea gradelor profesionale, înaintarea în gradul profesional următor, precum şi încadrarea în funcţii, prevăzute în anexa nr. 6;
      g) proceduri privind naşterea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de serviciu ale poliţiştilor, prevăzute în anexa nr. 7;
      h) evaluarea de serviciu a poliţiştilor, prevăzute în anexa nr. 8;
      i) sistemul de gestiune a datelor de personal, prevăzute în anexa nr. 9;
      j) procedura de notificare privind exercitarea altor funcţii sau activităţi, prevăzute în anexa nr. 10;
      k) competenţele de gestiune a resurselor umane, prevăzute în anexa nr. 11.
      Art. 2. - Se aprobă modelele, conţinutul şi instrucţiunile de completare a următoarelor formulare:
      a) "Chestionar pentru analiza postului", prevăzut în anexa nr. 12;
      b) "Fișa de observație a sarcinilor postului", prevăzută în anexa nr. 13;
      c) "Structura fișei postului și instrucțiuni de completare", prevăzute în anexa nr. 14;
      d) "Programul activităților de tutelă profesională", prevăzut în anexa nr. 15;
      e) "Referatul tutorelui", prevăzut în anexa nr. 16;
      f) "Raportul de stagiu", prevăzut în anexa nr. 17;
      g) "Raportul de evaluare a perioadei de stagiu/probă/tutelă profesională", prevăzut în anexa nr. 18;
      h) "Evaluarea de serviciu", prevăzută în anexa nr. 19;
      i) "Evaluare de serviciu - fișa sintetică", prevăzută în anexa nr. 20;
      j) "Îndrumarul de organizare și desfășurare a interviului de evaluare", prevăzut în anexa nr. 21;
      k) "Îndrumarul de completare a formularului de evaluare de serviciu a polițiștilor", prevăzut în anexa nr. 22;
      l) "Fișa matricolă", prevăzută în anexa nr. 23;
      m) "Situație centralizatoare privind modul de utilizare a competențelor polițistului care a frecventat programe de pregătire profesională în străinătate", prevăzută în anexa nr. 24;
      n) "Tabel cu rezultatele obținute la concurs", prevăzut în anexa nr. 25;
      o) "Model de borderou", prevăzut în anexa nr. 26.
      p) Tabel centralizator cu rezultatele obținute de candidați în cadrul probei de evaluare a performanței fizice la concursurile pentru admiterea în instituțiile de învățământ care pregătesc personal pentru nevoile MAI, precum și pentru ocuparea posturilor vacante, prevăzut în anexa nr. 27.
      Art. 3. - Dispoziţiile prezentului ordin se aplică:
      a) polițiștilor;
      b) cadrelor militare în rezervă și în retragere, precum și veteranilor de război care au avut calitatea de polițiști;
      c) funcționarilor publici, numai cu privire la dispozițiile privind gestiunea datelor de personal;
      d) personalului contractual, numai cu privire la dispozițiile privind analiza postului și gestiunea datelor de personal;
      e) elevilor și studenților, numai cu privire la dispozițiile privind tutela profesională.
      Art. 4. - În sensul prezentului ordin, termenii şi expresiile utilizate au următorul înţeles:
      a) post (de muncă) - componenta de bază a unei structuri organizatorice, căreia îi este asociat un set de sarcini, îndatoriri și responsabilități ce revin unei anumite persoane și pentru care Ministerul Afacerilor Interne (MAI) stabilește, potrivit legii, un raport de serviciu/raport de muncă; în cadrul statului de organizare, postul este unic;
      b) funcție - expresia sintetică și generalizată a ansamblului de sarcini, îndatoriri și responsabilități de serviciu, desfășurate permanent, corespunzătoare unei anumite categorii de activități din MAI, respectiv rolul, de conducere sau de execuție, ce revine unei persoane în structura instituției; este elementul de generalizare a posturilor asemănătoare; mai multe posturi pot avea în statul de organizare al unității aceeași funcție, cum ar fi, de exemplu: șef secție de poliție orășenească, ofițer psiholog, consilier juridic;
      c) funcție de specialitate - funcția care implică, între cerințele de ocupare prevăzute în fișa postului, existența unei specializări ori calificări profesionale pentru care MAI nu poate asigura formarea profesională inițială sau continuă prin rețeaua proprie de instituții de învățământ;
      d) competență de gestiune a resurselor umane - drept conferit de actele normative în vigoare prin care ministrul afacerilor interne, alte persoane care ocupă funcții de demnitate publică în cadrul MAI sau, după caz, persoanele care ocupă funcții de conducere realizează managementul resurselor umane;
      e) numire în funcție - manifestarea de voință cu caracter unilateral, exercitată în condițiile legii prin emiterea unui act administrativ de către persoana cu competență de gestiune a resurselor umane, având ca finalitate stabilirea funcției exercitate de persoana numită;
      f) specialitatea studiilor absolvite - specializarea și, după caz, domeniul de studii universitare sau, în cazul studiilor preuniversitare, profilul de studii obținute ca efect al absolvirii unei forme de învățământ;
      g) vechime în specialitatea structurii - perioada desfășurată într-un domeniu, prin raportare la natura activităților desfășurate;
      h) instituție de învățământ - denumire generică ce include instituții de învățământ ale MAI și alte instituții de învățământ care pregătesc personal pentru nevoile MAI.
      Art. 5. - Directorul general al Direcţiei generale management resurse umane, denumită în continuare DGMRU, este abilitat să emită precizări referitoare la aplicarea prezentului ordin, precum şi proceduri şi formulare utilizate în activitatea de management resurse umane, al căror conţinut se postează pe site-ul oficial al MAI.
      Art. 6. - Anexele nr. 1-26*) fac parte integrantă din prezentul ordin.
      *) Anexele nr. 1-26 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 702 bis.
      Art. 7. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 105/2013 privind activitatea de planificare structurală şi management organizatoric în unităţile Ministerului Afacerilor Interne, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 448 din 22 iulie 2013, se modifică după cum urmează:
      1. La articolul 26, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
      "(2) În anexele la regulament se prevăd diagrama de relaţii şi structura organizatorică - reprezentarea grafică."
      2. În anexa nr. 2, la capitolul VI, paragraful al doilea se modifică şi va avea următorul cuprins:
      "Anexe
      - Structura organizatorică - reprezentarea grafică
      - Diagrama de relaţii
      - Alte anexe, dacă este cazul".
      Art. 8. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin îşi încetează aplicabilitatea asupra personalului prevăzut la art. 3 următoarele:
      a) Instrucţiunile ministrului de interne nr. 363/2002 privind pregătirea continuă a personalului Ministerului Afacerilor Interne1;
      1Instrucţiunile ministrului de interne nr. 363/2002 privind pregătirea continuă a personalului Ministerului de Interne nu au fost publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece au ca obiect reglementări din sectorul naţional de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională.
      b) Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 300/2004 privind unele activităţi specifice domeniului resurse umane în unităţile Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare2; 
      2Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 300/2004 privind unele activităţi specifice domeniului resurse umane în unităţile Ministerului Afacerilor Interne nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece are ca obiect reglementări din sectorul naţional de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională.
      c) Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 339/2004 privind participarea personalului Ministerului Afacerilor Interne la programe de pregătire profesională în străinătate şi utilizarea ulterioară a acestuia3;
      3Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 339/2004 privind participarea personalului Ministerului Afacerilor Interne la programe de pregătire profesională în străinătate şi utilizarea ulterioară a acestuia nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece are ca obiect reglementări din sectorul naţional de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională.
      d) Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 600/2005 pentru aprobarea competenţelor de gestiune a resurselor umane ale ministrului administraţiei şi internelor, secretarilor de stat, secretarului general şi şefilor/comandanţilor unităţilor Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare4;
      4Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 600/2005 pentru aprobarea competenţelor de gestiune a resurselor umane ale ministrului administraţiei şi internelor, secretarilor de stat, secretarului general şi şefilor/comandanţilor unităţilor Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare, nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece are ca obiect reglementări din sectorul naţional de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională.
      e) Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 665/2008 privind unele activităţi de management resurse umane în unităţile Ministerului Afacerilor Interne, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 833 din 11 decembrie 2008, cu modificările şi completările ulterioare;
      f) Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 69/2009 pentru aprobarea Ghidului carierei poliţiştilor şi cadrelor militare din Ministerul Afacerilor Interne, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 312 din 12 mai 2009, cu modificările şi completările ulterioare.
      Art. 9. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 298/2011 privind procedura şi cazurile de modificare şi/sau suspendare a raporturilor de serviciu ale poliţiştilor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 929 din 28 decembrie 2011, cu modificările şi completările ulterioare, se abrogă.
      Art. 10. - Procedurile de concurs nefinalizate la data intrării în vigoare a prezentului ordin se finalizează potrivit reglementărilor aflate în vigoare la momentul iniţierii acestora.
      Art. 11. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
      Art. 12. - Prezentul ordin intră în vigoare la data de 10 septembrie 2016.
      Ministrul afacerilor interne,
      Petre Tobă
      Bucureşti, 2 septembrie 2016.
      Nr. 140.
    • Warren
      By Warren
      Presedintele SNPPC poate asista la concursuri/selectii de personal pentru functii scoase la concurs? Nu ma refer aici sa faca parte din comisia de selectie, ci la simpla asistenta, sa stea sa "caste gura" acolo.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.