Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Tranzitarea unei localităţi aflate în carantină

Tonyist

Question

Tonyist

Buna ziua! 
sunt student in Bucuresti, fara domiciliu permanent in capitala, la o Universitate care inca solicita prezenta fizica a studentilor pentru stagii (medicina). Pentru a putea ajunge de la domiciliu catre spitalele din Bucuresti, trebuie sa tranzitez o localitate aflata in acest moment in carantina. Intrebarea mea pentru dumneavoastra este daca pe declaratia justificativa pe care trebuie sa o prezint organelor de control trebuie sa bifez ca si motiv al deplasarii - deplasare in interes profesional - si daca este nevoie si de o adeverinta de la Facultate in acest sens, pentru a evita orice fel de problema. Va multumesc anticipat!

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Membru
Ben

Te va ajuta foarte mult o adeverința de la facultate. N-ar trebui sa fie o problema dacă faci o cerere motivata in acest sens la secretariat. 

• Upvote 1
  • 0

Buna ziua, 

Trebuie sa ajung la aeroport pentru a lua o persoana care soseste din alta tara si as dori sa stiu daca se poate circula Constanta - Aeroportul International Henri Coanda cu declaratie pe propria raspundere in care se bifeaza punctul "alte motive justificate". Mentionez ca voi avea la mine si biletul de avion ca dovada a deplasarii.

Multumesc!

• 0

Bună ziua!