Jump to content
POLITISTI.ro

Romani ce sunt politisti prin alte state

Recommended Posts

Bine ai venit.

Poate ne povesteşti şi nouă cum stau lucrurile pe acolo. :unsure:

Cum sa fie aici, e interesant! Inca invat, sunt la inceputul carierei. Nu stiu cum este in Romania, nu am lucrat niciodata in domeniu acolo. Am terminat o facultate de drept in 2004 in Romania si dupa incercari esuate de a face ceva cu ea, in 2006 am venit in UK, la inceput ca au-pair. Apoi in 2007 am aplicat pentru politie si dupa procesul de recrutare, care in cazul meu a durat 28 de luni, am inceput sa lucrez ca ofiter student in octombrie 2009. Imi place!

Numai bine!

• Moderator

Procesul de recrutare este ceva similar unei şcoli de pregătire de la noi? De ce e aşa lung?

Sau e ceva de genul unei stagiaturi?

Procesul de recrutare este ceva similar unei şcoli de pregătire de la noi? De ce e aşa lung?

Sau e ceva de genul unei stagiaturi?

Nu e similar unei scoli, si nu e nici stagiatura. Practic oricine care are 17 ani poate aplica. Procesul de recrutare consta in urmatoarele:

- Aplicatia: are 10 intrebari care se concentreaza pe ceea ce se numesc ICF Behaviours: Respect For Race And Diversity, Problem solving, Resilience, Personal Responsibility, Effective Communication si Customer Focus. Practic trebuie sa dai exemple despre cum te-ai comportat cand ai fost pus in diverse situatii care sa aiba legatura cu aceste ICF Behaviours. Si nu trebuie sa faci mai mult de 10 greseli gramaticale. Statistic doar 25% trec de aceasta aplicatie. Daca treci ( dureaza cateva luni pana afli, ca asa se misca..incet) te programeaza la un