Jump to content
POLITISTI.ro

Depăşirea marcajului transversal de oprire la semafor

Postare recomandată

Publicat

Buna seara, am si eu o intrebare in legatura cu o situatie pe care am intalnit-o in trafic, sper sa ma ajutati.

Sa incep prin a spune ca sunt incepator, de ceva timp am condus numai prin bucuresti, unde am intalnit urmatoarea situatie:

De multe ori, bucuresteanul grabit o calca, prinde galbenul pe ultima fractiune de secunda, multi se duc, putini opresc dupa marcajul trecerii de pietoni, bine inteles, fara a incurca traficul pe cealalta directie.

Ajuns in orasul natal, apropiindu ma de semafor, s a facut galben, am incercat sa franez,dar surpriza, gheata pe jos. M am oprit dupa marcajul de trecere a pietonilor, nu chiar in mijlocul lui, neperturband traficul pe cealalta directie, la 20 secunde dupa fiind claxonat continuu.

Aici vine intrebarea mea: aceasta 'manevra' este legala? Sau pur si simplu trebuia sa mi vad de drum, chiar daca am trecut pe galben?

• Marius a modificat titlul în Depăşirea marcajului transversal de oprire la semafor
  • Moderator
Publicat

Art. 76. – Marcajele aplicate pe drumurile publice sunt:
[...]
c) transversale, care pot fi:
1. de oprire;
[...]
Art. 77. – 
(2) Marcajul longitudinal format dintr-o linie continuă simplă sau dublă interzice încălcarea acestuia.

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

• Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
  • Adaugă...

Informaţii importante