Jump to content
POLITISTI.ro
Lucianl90

Honda CBR diferențe și specificații

Recommended Posts

Lucianl90

Salutari la toată lumea. 

Încă nu am obținut permisul cat A însă intenționez iarna asta, în speranța că voi găsi la un preț bun, o motocicleta. 

Având în vedere ca am 193 și 95 km, iar motocicletele touring nu prea ma atrag, cred ca mi s-ar potrivi un sport sau sport-touring. 

Înclin către Honda cbr 600 din perioada 2003-2006 fiind mai înaltă decât un naked, și mai exact către o Honda cbr pc 35 care pare a avea o poziție mai comoda de condus decât un RR. 

Am încercat sa caut diferențe între f4i adică pc35 și RR - pc37, în ceea ce privește poziția de condus însă mai mult ca sigur exista o conspirație și lumea nu a aprofundat subiectul. 

Posesorii sau cunoscătorii pot oferi informații? Mulțumesc 

Preț achiziție 2500-3000 euro 

Edited by Lucianl90

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi

Eu am un CBR 600 RR, ca ciclistica, putere si frane este superioara lui F4i, ca pozitie de condus, nu. Ai grija la F4i la intinzatorul de la distributie, e boala comuna, insa reparabila. Ambele sunt motociclete exceptionale! F4i este motocicleta sport touring, iar 600 rr, dupa cum numele spune, rr - race replica, e motocicleta super sport.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucianl90

Mulțumesc pt reply. 

Poți preciza și pe la ce nr de km apar problemele cu întinzătorul distribuției și care e prețul pt reparație? 

Ca și ideea, pt ca nu am nici o idee în ale motocicletelor, de la câți km sunt considerați mulți pt un motor și apar probleme? 

Eu caut ceva sub 35.000

+ ce o sa mai adune la mine

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roby

Trebuie sa ai in vedere ca F4i (PC35) si CBR600RR (PC37) sunt oarecum asemanatoare ca arhitectura si specificatii...Doar ca f4i este mai domoala (spre exemplu motorul este acelasi, in ansamblul sau, difera caii, cuplul...etc.) Fiind versiunea mai domoala, nu te astepta ca f4i sa se tina dupa rr pe circuit sau pe curbe.... insa oricum ceea ce iti ofera este mai mult decat suficient, iti garantez
De asemenea, nu te astepta nici ca pe rr sa ai aceeasi pozitie si sa conduci 300 km fara sa opresti sa iti mai intinzi oasele
De tine depinde, ce vrei de la motocicleta si in ce regim o vei folosi. Eu zic sa te urci pe ambele modele si daca poti in primavara sa dai o tura ca sa iti faci o idee.
Cat despre problemele pe care le-a enumerat Cristi mai sus, am auzit si eu de ele, stiu cazuri la altii, insa iti pot spune ca sunt la a treia Honda si eu nu am intampinat asa ceva. Probabil mai e si dupa noroc si cred, cel mai important, cum o intretii.
Absolut toate motocicletele, in momentul cand le-am cumparat, erau sarite de 40 mii de km si probleme majore nu am avut cu niciuna, insa le-am si ingrijit corespunzator, dar le-am si "dat pe costum"  :)) 
La Hornet mi s-a scurtcircuitat bateria pt ca atunci invatam sa ma ridic pe o roata si o puneam jos tare, efectiv o tranteam si i-am facut praf si kitul de lant  +  pinioane intrucat o ridicam din acceleratie si iti dai si tu seama ce forte sunt cand bagi dintr-o data mana in gaz (astea toate fiind suportate de lant si pinion)
La CBR929 am avut o problema cu  pompa de benzina (din vina mea, am bagat  niste benzina proasta scoasa dintr-un rezervor de la un Cielo), dar si-a revenit singura in cateva zile. De asemenea, i-am stricat discul de ambreiaj (de fapt sunt mai multe discuri) pt ca o acceleram pe loc fara sa o scot pe liber, ci in viteza tinand ambreiajul calcat - sa nu faci asta vreodata.
La VFR800, un fir topit pe sub carene, imi taia alimetarea si scanteia si nu mai pornea (eu credeam ca e cipul de la contact) - 200 lei si s-a rezolvat
In rest, placute, filtre, ulei, cauciucuri...consumabile
Dupa cum vezi problemele au fost cauzate mai mult de mine
50 de mii, nu sunt multi, daca motocicleta a fost pe maini bune.
Bafta !

Edited by Roby

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucianl90

Mulțumesc pt informații Roby. 

Având în vedere înălțimea mea și greutatea nu mai iau în calcul RR-ul, însă îmi place aspectul de moto sportiva si îmi fac griji că F4i îmi va fi mic, iar poziția nu va fi diferita de un super sport, care e extrem de aplecata la înălțimea mea. Am impresia că șaua e puțin mai joasa 805mm fata de 820 cât are RR-ul, însă poziția ar fi una de sport touring pt f4i, fiind una mai verticala. 

Sper ca F4i nu-mi va fi prea mic și sa nu arat ca ursul polar de la circ, încercând sa calareaca bicicleta. Nu-mi place ideea de a fi nevoit sa achiziționez un touring. 

Fiind începător și având în vedere lipsa drumurilor de calitate din zona Botoșaniului, nu mi-am făcut niciodată griji în ceea ce privește puterea motorului, care o sa fie mai mult decât suficienta și nici nu intenționez sa ma dau pe circuit. 

 

 

Edited by Lucianl90
Incomplet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.