Jump to content

Certuri între părinţi. Cum trebuie procedat?

Go to solution Solved by BGeorge,

Recommended Posts

Ma numesc Marius, am 18 ani, mami cu tati se cearta foarte des, tata o ameninta ca o bate, mami nu mai vrea sa traiasca cu el dar ea crede ca nu are scapare de el. Ii e frica de el.Tata consuma foarte mult alcool, cand bea nu mai gandeste. Mami e hotarata, vrea sa o termine cu el. Cum sa procedam ? Mamei mele ii e frica de el ca daca se desparte de el, vine peste noi, ne bate. 

Link to comment
  • Catalin changed the title to Certuri între părinţi. Cum trebuie procedat?
  • Member
  • Solution

Dacă mama ta se simte amenințată și îi e frică, spune-i să meargă cu încredere la poliție iar cei de acolo pot emite un ordin de protecție provizoriu daca este necesar.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.