Jump to content
POLITISTI.ro

Amenintari primite din partea fostului prieten

Bianca72

Recommended Posts

Buna ziua ! Fostul meu prieten care locuieste de putin timp in Anglia ma ameninta ca isi ia bilet de avion si ca vine in tara la mine, desi eu nu vreau sa il vad. Am incercat din rasputeri sa il conving sa nu vina, insa sunt constienta de faptul ca e in stare sa faca asta si ca lucrurile nu vor merge bine daca ma voi intalni cu el. De asemenea, mi-ar fi frica sa sun la politie pentru ca ma ameninta ca nu o sa ma lase niciodata in pace.. tin sa mentionez ca sunt studenta si nu fac facultatea din orasul de unde sunt. Ce pot face ?

Va multumesc !

• Cristi changed the title to Amenintari primite din partea fostului prieten

Intreb acest lucru pentru ca aceasta amenintare vine dupa altele precum ca nu ma va lasa niciodata in pace sau ca ma omoara. Sunt noua pe acest site, este prima postare si sunt intr-o situatie in care nu stiu cum sa actionez.

• Moderator

V-am atras atentia cu privire la respectarea regulamentului acestui forum privind initierea unui topic nou, in acest context modificandu-va si titlul postarii pentru a fi relevant in context. 

Legat de intrebarea dumneavoastra, nu ati specificat ce fel de amenintari primiti de la fostul prieten, ati spus doar ca a zis ca va veni acasa, lucru ce in sine nu poate fi considerat o amenintare. Daca lucrurile stau intr-adevar cum ati expus anterior, va puteti adresa Politiei cu o plangere pentru savarsirea infractiunii de amenintare, prevazuta in articolul 206 din noul Cod Penal. Va recomand sa pastrati toate conversatiile cu acesta si eventual sa si inregistrati eventuale conversatii telefonice purtate pe telefonul dumneavoastra. Va atrag atentia totusi ca inducerea in eroare a organelor judiciare se pedepseste similar pe latura penala.

P.S. : Daca sunteti noua pe site, cititi Regulamentul. Invatati acolo tot ce e de stiut pentru a participa si a primi raspunsuri de la aceasta comunitate.

Edited by Cristi