Jump to content
  • 0

Am fost batut / agresat, cum procedez?

Alllex
 Share

Question

Buna seara , sunt asistent medical la serv. de amb. buc-if , acum 2 zile,iesit din tura , am parcat masina personala in fata unui magazin , urmand sa plec dupa 5 minute. Cand m-am suit in masina , o gasca de 3 adulti cu varste cuprinse intre 20-25 (probabil bauti) s-au urcat in masina din fata mea , dand cu spatele (am vazut luminile de marsalier) , mi-au tamponat masina personala (nimic grav) am iesit sa verific starea masinii mele,si cand am intors capul ca sa vorbesc cu celalalt sofer (necunoscut) acesta iesise din masina cu o bata de baseball si m-a lovit frontal fara sa fi avut vreo discutie,apoi s-a suit in masina si au plecat , mentionez ca in urmatoarele 30 secunde am ramas inconstient , cu o hemoragie externa, trezindu-ma in ambulanta in dificultatea de a vorbi sau de a-mi cunoaste propriul nume , dupa 4 ore de la incident , am inceput sa-mi recapat constiinta si mi-am adus aminte si de numarul masinii,fapt care am sunat la 112 cerand dispecerei legatura cu politia , si le-am spus sa memoreze in apel numarul de inmatriculare al masinii respective in caz eu il voi uita din nou. Dupa externarea din spital(8 ore pentru consultatii neurochirurgicale) , am iesit pe propria raspundere,cu TCF (traumatism cranian frontal) , mergand la INML pentru a scoate un certificat medico-legal , pe urma prezentandu-ma la sectia de politie pentru o plangere penala.

Cei de la politie au verificat nr de inmatriculare a masinii si s-a potrivit cu marca si culoare pe care am precizat-o eu , doar ca proprietarul este in varsta de 34 de ani , masina probabil fiind vanduta fara ca noul proprietar sa o fi luat pe numele sau , ei avand varsta cuprinsa intre 20-25 ani.