Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Fraudă Telekom


andreeanx
 Share

Question

Posed o cartela telekom de aproximativ 4 ani si ceva,o cartela a carei valabilitate am intretinut.o prin efectuarea de reincarcari periodice. In octombrie 2015 ,,nu,mi amintesc exact data .am costatat ca nu imi functioneaza cartela si am crezut ca s-a ars,drept urmare m-am dus in magazinul TELEKOM de la piata romana cu intentia de a preschimba cartela si de a nu pierde numarul de telefon. Ajunsa in magazin agentul de vanzari de acolo mi;a comunicat ca numarul meu figureaza ca abonament.am intrebat de cand,mi s,a raspuns ca din ziuarespectiva.pe numele RADU NICOLETA. Am raspuns ca este imposibil,ca nu cunosc nici o  anume RADU NICOLETA,ca eu nu am solicitat aceasta actiune de trecere de la cartela la abonament si ca trebuie sa fie o greseala pe undeva.

Raspunsul agentului a fost ca sa scriu o reclamatie si o declaratie pe proprie raspundere ,mi s,a facut o copie a actului de identitate si a cartelei care s.au atasat reclamatiei ..urmand ca eu sa astept un raspuns in decursul a 30 de zile. cele 30 de zile au trecut..intre timp numarul mi.a fost restrictionat,nu puteam efectua sau primi apeluri..am mai sunat la relatii clienti 1234..am mai facut niste cercetari si am ajuns la un departament financiar TELEKOM aflat undeva pe SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 319G-CLADIREA ATRIUM..unde am vb cu o doamna si i.am explicat situatia si raspunsul socant al celor de la telekom precum ca trecerea de la cartela la abonament s-ar fi efectuat corect. doamna respectiva a inteles ca e vorba de o frauda si...nu stiu cum a procedat mai departe dar in 3 zile problema s-a remediat si s-a ridicat restrictia de pe numar si s-a revenit din nou la stadiul de cartela.

In luna mai a anului curent am constatat din nou ca ..cartela mea prepay este din nou abonament..si am urmat pasii de data trecuta ...am primit acelsi raspuns..ca ...s-a efectuat corect trecerea de la cartela la abonament. Am mers iar pe splaiul independentei...numai ca de data asta nu s.a mai putut rezolva. desi eu apar in sistem cu evenimentele de data trecuta.

E clar ca este vorba de frauda..frauda este facuta de agentul de vanzari TELEKOM..si mai este si acoperit de companie ..odata ce ei imi dau asemenea raspuns. Ca problema s-a repetat...ca persoana pe numele careia este abonamentul nu se sesizeaza ca ar trebui sa plateasca ceva ce nu detine..

Am fost safatuita sa merg la politie sa depun o plangere...dar nu stiu daca asemenea problema intra in atributiile politiei.

Link to comment
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0
  • Moderator

Problema expusă e în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.