Jump to content
POLITISTI.ro

Criterii pentru admitere în politie

EcaterinaH

Recommended Posts

Bună! Sunt elevă în clasa a XII-a și vreau să dau admiterea la Vasile Lascăr, Câmpina, după terminarea claselor de liceu, însă am câteva așa-zise probleme. În maxim o lună trebuie să-mi pun aparat dentar pentru că incisivul central-stâng este deasupra celui drept iar incisivii laterali sunt deasupra celor centrali, nu este foarte observabil, dar eu mă simt foarte complexată din cauza aceasta. De altfel, nu am probleme decât la arcada de sus, la cea de jos, dinții mei sunt drepți. Constituie aparatul o problemă în vederea admiterii? Am căutat pe internet criterii pentru admitere și nu am găsit nimic în legătură cu asta, de aceea m-am hotărât să vă întreb. În plus, am trei mici cicatrici pe care nu le poți vedea decât de foarte aproape și foarte atent, însă există. Una este sub buză, una pe cotul drept și una pe genunchiul stâng. Repet, sunt mici, pot trece neobservate, însă există. Mă pot afecta acestea în vreun fel? Mulțumesc anticipat pentru răspuns!

• Upvote 3
  • Marius changed the title to Criterii pentru admitere în politie

Trebuie să mergi la Centrul medical MAI din judeţul tău pentru un consult. Cei de acolo sunt în măsură să îţi răspundă exact.

• Moderator

Desi nu sunt în măsură să-mi dau cu părerea, eu cred că nu vei avea probleme, deci n-ai de ce să-ti faci griji, dar după cum spunea si colegul meu mai sus, cel mai sigur poti afla după o vizită la un centru medical al MAI.

PS: Felicitări pentru modul în care ti-ai scris si redactat postul, în ziua de azi cei ca tine din păcate sunt din ce în ce mai rari. Mult succes îti doresc, există potential în cazul tău.

• Upvote 2

Vă mulțumesc amândurora!

P.S.: Apreciez nespus mesajul dvs de susținere, încurajările de acest fel mă binedispun numaidecât! Mult succes și dvs în tot ceea ce vă propuneți!

• Upvote 3