Jump to content
POLITISTI.ro

Criterii pentru admitere în politie

EcaterinaH

Recommended Posts

Bună! Sunt elevă în clasa a XII-a și vreau să dau admiterea la Vasile Lascăr, Câmpina, după terminarea claselor de liceu, însă am câteva așa-zise probleme. În maxim o lună trebuie să-mi pun aparat dentar pentru că incisivul central-stâng este deasupra celui drept iar incisivii laterali sunt deasupra celor centrali, nu este foarte observabil, dar eu mă simt foarte complexată din cauza aceasta. De altfel, nu am probleme decât la arcada de sus, la cea de jos, dinții mei sunt drepți. Constituie aparatul o problemă în vederea admiterii? Am căutat pe internet criterii pentru admitere și nu am găsit nimic în legătură cu asta, de aceea m-am hotărât să vă întreb. În plus, am trei mici cicatrici pe care nu le poți vedea decât de foarte aproape și foarte atent, însă există. Una este sub buză, una pe cotul drept și una pe genunchiul stâng. Repet, sunt mici, pot trece neobservate, însă există. Mă pot afecta acestea în vreun fel? Mulțumesc anticipat pentru răspuns!

• Upvote 3
  • Marius changed the title to Criterii pentru admitere în politie

Trebuie să mergi la Centrul medical MAI din judeţul tău pentru un consult. Cei de acolo sunt în măsură să îţi răspundă exact.

• Moderator

Desi nu sunt în măsură să-mi dau cu părerea, eu cred că nu vei avea probleme, deci n-ai de ce să-ti faci griji, dar după cum spunea si colegul meu mai sus, cel mai sigur poti afla după o vizită la un centru medical al MAI.

PS: Felicitări pentru modul în care ti-ai scris si redactat postul, în ziua de azi cei ca tine din păcate sunt din ce în ce mai rari. Mult succes îti doresc, există potential în cazul tău.

• Upvote 2

Vă mulțumesc amândurora!

P.S.: Apreciez nespus mesajul dvs de susținere, încurajările de acest fel mă binedispun numaidecât! Mult succes și dvs în tot ceea ce vă propuneți!

• Upvote 3

Mă scuzați că întreb tot aici... O colegă vrea să dea la Poliția de Frontieră, dar are fața asimetrică (în sensul în care partea dreaptă a feței este mult mai ”umflată” decât cea stângă). Prima dată a vrut să dea la Câmpina, dar i-a spus o cunoștință care a terminat acea Școală de Agenți de Poliție că nu va fi admisă din cauza defectului vizibil pe care îl are. Am luat decizia de a merge la începutul lunii la o consultație la centrul medical al MAI din județul nostru, însă până atunci, știți cumva informații concrete în legătură cu acest aspect?

• Member

Salut!La scoala sunt elevi care au aparat dentar si nu ii impiedica nimic sa urmeze cursurile scolii.Bafta!

• 4 years later...

Bună seara! Am 20 de ani și sunt student la o facultate de psihologie. Am vorbit cu o persoană care lucrează într-o structură MAI și m-a încurajat ca pe viitor ( după absolvire) să mă specializez în domeniul psihologiei judiciare "evaluarea comportamentului simulat prin tehnica poligraf" și în cazul în care se vor mai organiza încadrări pentru psihologi să particip la concursuri. 

Menționez că iau facultatea în serios, învăț foarte mult și m-ar interesa o carieră de psiholog în cadrul Poliției Române.

La vârsta de 14 ani am comis infracțiunea de "violare de domiciliu" mai exact am sărit într-un balcon exterior al unui bloc. Mi-am cerut scuze personal de la proprietar, am fost la secție, am recunoscut fapta și faptul că am greșit și regret, am primit o amendă ( nu am fost judecat sau condamnat, am primit o amendă imediat după audierea mea) care bineînțeles a fost plătită de mama mea, eu fiind minor la momentul comiterii faptei. 

Nu am nici o scuză pentru ce am făcut la vârsta de 14 ani, sunt conștient că am comis o faptă penală și nu știu dacă voi avea o a doua șansă. Am vrut să vă întreb ce părere aveți în legătură cu situația mea, dacă merită să încerc intrarea în sistem sau nu,dacă îndeplinesc condițiile de admitere sau nu. Desigur că voi declara fapta în biografie, nu mă gândesc să fentez sistemul, nu am nimic de ascuns, îmi doresc doar să aflu dacă sunt compatibil cu o funcție în cadrul M. A. I. Vă mulțumesc anticipat pentru timpul acordat citirii postării mele și pentru răspunsuri! O seară plăcută!