Jump to content
POLITISTI.ro

Sagetator

Am nevoie de documentatie privind investigarea accidentelor rutiere

Recommended Posts

Sagetator

Buna ziua,

Sunt student la Academia de Politie. Am nevoie de doua documente ce le am la bibliografie, pentru o lucrare de licenta si nu reusesc sa fac rost de ele. La biblioteca stocul este epuizat. Ma poate ajuta cineva?

Concret am nevoie de:

1) Procedura PRO-PS/PR-09 privind realizarea schitei accidentului rutier

2) Metodologia privind investigarea accidentelor rutiere soldate cu vatamarea corporala ori decesul unor persoane aprobata prin Dispozitia IGPR nr.81/23.12.2009

Adresa mea de mail: ***adresă-de-email-eliminată***

In caz ca poate cineva sa mi le expedieze in format PDF, raman dator! Eventual un link. de unde le-as putea descarca.

Multumesc anticipat!

Edited by Marius
Eliminare adresă de mail.

Această publicitate este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

danpin

Tu nu ai fost in practica pana acum?

Pompiliu

Buna seara am si eu o problema ,in data de 18 decembrie 2015 permisul mi-a fost suspendat pe 30 de zile trecând pe culoarea rosie a semaforui ,am uitat sa mentionez permisul fiind pe Italia ...de 3 zile ma plimb pe drumuri ..ba Udristei ba   Consulat ...cei de la Udristei imi spun ca au trimis permisul in data de 8 ianuarie spre Consulat ,cei de la Consulat imi spun ca nu a ajuns la ei....imi puteti spune cum trebuie sa procedez ????

Marius

Dacă nu ai confirmat contul de membru, nu cred că ai şanse să primeşti o asemenea documentaţie. În ce an eşti?

PS: Nu îţi mai publica adresa de e-mail pe internet.

Sagetator

Anul 3....si da, am fost in practica dar am o dizertatie de facut pe tema solicitata. Am nevoie de documentatie pentru ea. O poate uploada cineva aici?

Edited by Sagetator

Marius

Încearcă să-ti confirmi contul de membru.

Gabriel95

Buna ziua!