Jump to content
POLITISTI.ro

• 0
MariusAdrian

Absolventii scolii de politie pot ajunge sa lucreze la S.I.A.S.?

Question

MariusAdrian

Buna! Sunt elev in clasa a 12a, in Cluj-Napoca si as dori sa merg mai departe la Scoala de Agenti de Politie de la noi. As dori sa aflu in ce ar consta munca mea mai exact dupa absolvirea scolii si mai ales daca este posibil sa ajungi in S.I.A.S. dupa absolvirea scolii de agneti, nu Academia de Politie. Din cate am auzit, poti lucra la S.I.A.S. si dupa absolvirea scolii de agneti, insa as dori un raspuns de la cineva din domeniu. Tin sa mentionez ca sunt luptator amator de MMA, sport pe care as vrea sa il continui si in timpul scolii de agenti si si dupa absolvirea ei, lucru care din cate am auzit, conteaza pentru a face parte din S.I.A.S. Va multumesc anticipat!

18 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Catalin

Da se poate. Sunt şanse mult mai mari pentru absolvenţii şcolilor de poliţie să ajungă la SIAS sau SAS decât în cazul absolvenţilor de la Academie. Aceste structuri sunt formate în peste 90% din agenţi de poliţie (deci absolvenţi ai uneia dintre cele două şcoli de poliţie). Numai pe funcţiile de şefi se găsesc ofiţeri, deci pentru un absolvent al academiei e ceva mai dificil să ajungă la o astfel de structură deoarece trebuie să se elibereze o funcţie de conducere, care sunt mult mai puţine. 
Şi nu contează absolut deloc dacă faci MMA sau eşti vreun mare bătăuş, ba chiar s-ar putea să te tragă în jos. E doar o legendă. Poliţiştii din aceste structuri nu sunt nişte bătăuşi, munca lor presupune cu totul şi cu totul altceva. 

Această publicitate este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

• 0
Marius