Jump to content
POLITISTI.ro

danieldaniel89

Repartizare la terminarea Academiei ori a scolii de politie

Recommended Posts

danieldaniel89

Salut,stie cineva daca la terminarea scolii de agenti din Campina conteaza daca esti casatorit si sa te repartizeze acasa sau cat mai aproape de casa? Daca nu,mutarea mai aproape de casa e mai usoara in cazul in care esti casatorit? Multumesc

Această publicitate este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

Marius

Nu contează. Singurul criteriu care contează la repartiţie este media de absolvire. 

• Upvote 2

Neamtu93

Buna ziua, 

Ma numesc C.G. si sunt Elev 2 in cadrul Scolii de Agenti de Politie "Vasile Lascar" Campina. La repartizare as vrea sa optez pentru DGPMB,  din mai multe considerente . As vrea ca prin acest post sa lamureac anumite aspecte: 

1. La repartizare pot fi incadrat in structuri ca I.C , Proximitate,Rutiera ? ( avand profilul O.P )

2.Cam care este valoarea indemnizatiei de chirie ? 

3. Situatia operativa este complexa ? ( din zvonistica am aflat ca in jur de 12 SNUAU 112 pe tura ) 

Va multumesc anticipat ! 

P.S: Sfaturile sunt bine venite .

P.P.S: As dori raspunsuri argumentate 

Edited by Neamtu93
Completari
  • Downvote 2

Marius

Neamtu93

Marius iti multumesc pentru reply ,dar post-ul pe care mi l ai recomandat deja l am citit, mi a fost folositor pentru a intelege organizarea dgpmb ului. Dar eu voiam sa aflu alte aspecte legate de chirie, repartizare ... De la cei care au terminat de curand ( 2014 2015) 

• Downvote 1

Marius

Există deja topicul respectiv şi acolo trebuia să postezi.

DanielCupa

Buna seara! Astazi am avut repartita si am prins un loc la Caransebes, mai exact SJPT Caransebes. As dori sa stiu unde trebuie sa ma prezint la munca, in prima zi, pe data de 27 decembrie? Ma poate ajuta cineva?

Marius

@DanielCupa

Mergi în prima zi la Secţia Regională de Poliţie Transporturi din Timişoara (adresa: B-dul Republicii nr.25).

DanielCupa

Multumesc!

CristiZxR