Jump to content
POLITISTI.ro

Scutiti medical de la probe sportive reevaluati

theodor
 Share

Recommended Posts

Sunt scutit medical, de la probele sportive, de mai multi ani ca urmare a unor afectiuni medicale . In prezent se zvoneste ca cei scutiti vor fi trimisi la spitalul militar, la comisii pentru reevaluarea lor. Aveti cunostinta sau date concrete despre asa ceva?

• Marius changed the title to Scutiti medical de la probe sportive reevaluati

Eu unul salut această măsură, sunt destui care se fofilează de la probele sportive pe motive medicale. Prin urmare eşti apt vii şi susţii probele sportive ca restul "muritorilor de rând" şi viceversa.

• Upvote 1

Dar  pentru polițiștii care nu se asigură timpul de pregătire sportivă obligatorie în cadrul programului normal de lucru ? Acesti polițiști ar trebui să se prezinte la probele sportive ? 

• Upvote 1

Aici este o discutie ca nu se va termina niciodata. Daca voi acceptati sa nu aveti pregatirea sportiva obligatorie in timpul programului este problema voastra!

Nu mai dezvolt ca angajatorul nu pune la dispozitie o baza sportiva pentru ca nu sunt bani.....etc....etc..!

• Upvote 2
  • Downvote 1

• Moderator

Elvis are mare dreptate! Este o lipsa crasa de interes fata de activitatile sportive (si de o viata sanatoasa) in randul politistilor! Si ne trezim dupa o anumita varsta ca avem colesterol, diabet, tensiune etc. Iar in zilele cand sunt planificate orele de sport, mai toata lumea (sunt si exceptii, desigur) da fuga la o bere ori sa-si rezolve niste probleme personale!

Nu trebuie sa ai super-sali de sport ca sa alergi 30 min la 2-3 zile sau sa faci cateva exercitii fizice sustinute! Ori ca sa iesi cu bibicleta, eventual alaturi de familie, ca sa dai un exemplu pozitiv copiilor! Este o chestiune de lene!