krux Posted July 7, 2015 Share Posted July 7, 2015 Buna ziua! Saptamana trecuta ma intorceam cu un prieten din strainatate cu un auto si o remorca. In austria am auzit un zgomot ciudat in spatele masinii, am oprit si am observat ca protapul remorcii era fisurat intr-o parte iar la hopuri partea fisurata atingea asfaltul. Am oprit la un service si mecanicii austrieci ne-au reparat protapul (l-au intarit) ca sa putem sa ajungem in tara. In VN lucratorul pol. rutiera si cu reprezentantul RAR au considerat ca nu e corect ce am facut si mi-au retinut certificatul dandu-mi dovada 15 zile. Le-am explicat destul de clar ca daca nu interveneam nu reuseam sa ajung in RO sau puneam in pericol circulatie rutiera... in fine am inteles motivatia reprezentantului RAR iar a doua zi m-am deplasat la sediul lor, sa-mi explice ce este de facut, iar acolo mi s-a zis ca nu prea este solutie decat ca eu sa gasesc un protap nou de la fabricant (acesta fiind in Belgia) si sa mi-l monteze o firma specializata, altfel nu trec RAR-ul. In alte cuvinte pot arunca remorca la gunoi, nu mi se pare corecta solutia data intrucat nu s-a intervenit pe seria de sasiu, iar genul asta de defectiuni se intampla des, iar daca le remediezi inseamna ca poti arunca remorca la gunoi??? Va rog sa-mi dati un sfat daca ati mai intalnit asemena cazuri si cum le-ati rezolvat Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now