Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Accident rutier cu pagube materiale

Odessa
 Share

Question

Buna ziua.Azi dimineata la 06:30 mergeam spre servici.Pe o strada cu sens unic, o singura banda, cineva a lasat parcata o masina.Nu stiam pentru cat timp pentru ca in zona sunt camine studentesti si mai sunt care lasa masinile parcate aiurea, asa ca am incercat sa trec printre masina si gard dar l-am agatat.A venit dupa 1 minut si i-am spus sa mute el masina pentru ca daca o mutam pe a mea le avariam mai tare pe amandoua.Ne-am certat 2 minute, mai mult cu pasagerul decat cu soferul.Mi-a cerut asigurarea, i-am spus ca nu o va vedea si ca sun la politie si le transmit ca nu ne intelegem pe cale amiabila.Ceilalti soferi mi-au luat partea si cei 2 au spus las-o asa, s-au urcat in masina si au plecat.Am fost la rutiera dar nu am vrut sa declar accidentul pentru ca nu am pagube mari la masina si nici nu vreau sa-l las fara permis.Doar zgarieturi , tabla nu e indoiata deloc.masina lui nu stiu ce pagube avea pentru ca era intuneric si ploua.Problema e ca daca merge el sa declare accidentul raman eu fara permis.As puteam castig in instanta tinand cont ca a lasat masina pe mijlocul strazii sau e vina mea ca am incercat sa trec?

Edited by Odessa

11 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Daca declara soferul celuilalt autoturism accidentul imi da mie fuga de la locul accidentului si imi suspenda permisul.Noi ne-am inteles verbal dar nu pot fi sigur ca se tine de cuvant.

Daca declara soferul celuilalt autoturism accidentul imi da mie fuga de la locul accidentului si imi suspenda permisul.Noi ne-am inteles verbal dar nu pot fi sigur ca se tine de cuvant.

• 0

Pai asta am intrebat.Daca declara el accidentul si imi ia permisul, pot castiga in instanta tinand cont de circumstantele accidentului?

Pai asta am intrebat.Daca declara el accidentul si imi ia permisul, pot castiga in instanta tinand cont de circumstantele accidentului?

• 0