am facut un topic nou pe aceasta tema ca sa le grupam pe toate potentialele intrebari (sper ca nu am dublat vreun topic; daca da, stie admin ce sa faca )
o speta + intrebare - un contravenient care pierde recursul privind contestarea unui pv in baza caruia i-a fost retinut permisul cf art.102/3/E (in anul 2007 pierde recursul !!!!).
Astazi, dupa 3 ani si un pic, primeste o adresa de la IPJ prin care i se aduce la cunostinta ca incepind din data de 02.03. incepe sa curga sanctiunea de 120 de zile (90 + 30 ptr nepredare in termen).
intrebarea mea - permisul se suspenda automat in baza pv sau este necesara existenta (pe linga pv) a unei dispozitii a sefului PR pentru acest lucru? intreb asta deoarece in respectiva adresa se invoca dispozitia sefului Serviciului Rutier desi acest act administrativ nu este comunicat contravenientului pentru a putea fi contestat sau verificata legalitatea. daca consideram ca acest act administrativ nu are nici o influenta asupra drepturilor si obligatiilor contravenientului (deoarece exista un pv irevocabil) atunci de ce este necesara existenta lui?
cf art.118 din OUG 195, starea de suspendare a executarii permisului inceteaza la data pronuntarii recursului deci sanctiunea complementara incepe sa fie executata de la aceeasi data, fara a fi nevoie de o asemenea dispozitie.
Question
maxu08
am facut un topic nou pe aceasta tema ca sa le grupam pe toate potentialele intrebari (sper ca nu am dublat vreun topic; daca da, stie admin ce sa faca
)
o speta + intrebare - un contravenient care pierde recursul privind contestarea unui pv in baza caruia i-a fost retinut permisul cf art.102/3/E (in anul 2007 pierde recursul !!!!).
Astazi, dupa 3 ani si un pic, primeste o adresa de la IPJ prin care i se aduce la cunostinta ca incepind din data de 02.03. incepe sa curga sanctiunea de 120 de zile (90 + 30 ptr nepredare in termen).
intrebarea mea - permisul se suspenda automat in baza pv sau este necesara existenta (pe linga pv) a unei dispozitii a sefului PR pentru acest lucru? intreb asta deoarece in respectiva adresa se invoca dispozitia sefului Serviciului Rutier desi acest act administrativ nu este comunicat contravenientului pentru a putea fi contestat sau verificata legalitatea. daca consideram ca acest act administrativ nu are nici o influenta asupra drepturilor si obligatiilor contravenientului (deoarece exista un pv irevocabil) atunci de ce este necesara existenta lui?
cf art.118 din OUG 195, starea de suspendare a executarii permisului inceteaza la data pronuntarii recursului deci sanctiunea complementara incepe sa fie executata de la aceeasi data, fara a fi nevoie de o asemenea dispozitie.
ma puteti lumina cu acest mecanism birocratic?
Link to comment
1 answer to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now